View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Jeg kan så klart bare svare for meg selv og ikke Myoxocephalus, men oftere enn det motsatte daler han ned fra himmelen og ikke bare tar orda ut av munnen på meg men gjør meg stort sett stum i tillegg, men noe annet enn å godta den hele og fulle sannheten på tross av at det gjør enn ulykkelig oppfatter jeg som intellektuelt uredelig og feigt og aldri så lite egoistisk egentlig. Jeg drikker ikke for å glemme heller, har aldri skjønt meg på det der. Hvis det mot formodning viser seg at alt er skapt av reptiler eller at vi lever i en simulasjon inne i baken på Nils Gunnar Lie så ville jeg føle meg bra lurt om jeg ikke kjente til den fulle og hele sannheten, med ALLE detaljer inkludert. Mitt vitebegjær vil alltid, og da mener jeg alltid overgå mitt ønske om å ha det bra, gitt at det innebærer å vite mindre.
Vis hele sitatet...
Ja, Myoxocephaluser en smarting, det er jeg helt enig i.

Hmm. Jeg vil ikke si at jeg føler meg verken særlig feig eller egoistisk. Hva jeg vet er vel min sak. Hvis jeg lukker øynene, så går det vel ikke utover noen som helst slik jeg ser det.

Litt av poenget er jo at jeg ville jo aldri kommet dit at jeg følte meg lurt, fordi jeg har valg uvitenhet. Og i det inngår det at man ikke vet at man ikke vet. Men okei, hvis det er sånn at jeg kanskje hadde fått vite noe etter hvert, so be it, jeg hadde i hvert fall hatt det bedre enn deg inntil det punktet da?.
Sist endret av TrippyKing; 14. mai 2020 kl. 19:12.