View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Jeg har ikke sagt at det IKKE finnes en universell fartsgrense. Jeg vet godt vi har en universell fartsgrense. Jeg sa VI ikke vet alt innen fysikk og har alldeles ikke funnet ut av alt som finnes innen fysikk. Det er jo felt vi observerer men ikke forstår oss på.. Så les mitt poeng: Vi vet ikke hva vi kan forvente å finne i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Det er handwaving. Du kjem med generelle påstander om at vi ikkje veit alt, og difor ikkje kan avvise ting. Det er eit uinteressant utgangspunkt for diskusjon, fordi alt er lov. Uansett kva innvendinger motparten kjem med kan du vifte det vekk med at vi ikkje veit alt.
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Spørsmålet var hvor lenge du har studert Ufologi.. glemte du å svare på det ?
Vis hele sitatet...
Kva legg du i å ha studert ufologi?
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Dette med hersketeknikker er jo noe du kunne tatt deg en omgang med. Du er jo direkte ufyselig i svarene dine Vidarlo, du ser det nok ikke selv og det er ikke første gangen jeg ser deg være nedlatende. Og ikke gidder du ta deg tiden til å studere temaet eller spørre hvorfor jeg mener det jeg mener.
Vis hele sitatet...
Ja, altså. Du viser til intervju. For å kontre fysikk. Korleis skal eg unngå å fnise av det? Det svaret var muligens nedlatande - og med god grunn: argumentasjonen din har eit rimelig lågt nivå.
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Viser jo at du ikke gidder å høre på folk som har førstehånds erfaring med dette, men å dra frem idiotiske teorier ifra andre er mere din vei. Ikke har du kjennskap til Gimbal systemet på disse flyene som tok disse opptakene, ikke hører du på piloter som har årevis med erfaring.. men Debunk Mike, ja han tror du på!
Vis hele sitatet...
Uh, så vi skal godta alle som meiner å ha sett aliens ukritisk, mens all kritikk skal ettergåast med lupe?

For å sei det åpenbare.

Du har veldig klart illustrert ditt standpunkt her. Du leiter etter bekreftelse. Du leiter på ingen måte etter svar; du har Svaret, og forkaster all informasjon som ikkje stemmer med Svaret. Også vert du butthurt over at folk stiller kritiske sprørsmål ved Svaret.