View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Problemet er at Einsteins relativitetsteori forbyr informasjonsoverføring kjappare enn lyshastigheiten. Ingenting vi har funne tyder på at den er feil, og då er det ikkje snakk om meir kunnskap; det er enkelt og greit ei fundamental, fysisk, fartsgrense for kor fort informasjon kan overførast. Så vidt vi veit, kan ingen bryte den.
Vis hele sitatet...
Hvem sier dem bryter fysikkens regler? Dem har nok funnet andre løsninger... Vi stopper jo ikke opp å forske fysikk fordi vi vet grensene, vi blir stadig overrasket over nye funn i fysikken, tror du vi har funnet alt som er å finne ? Virker utrolig naivt å komme med en slik argumentasjon. Men jeg forventer ikke så mye mere ifra deg. Som jeg sa så er dem nok kommet mye lengre enn oss, kanskje du kan argumentere hvorfor du ikke tror på denne argumentasjonen istedenfor ?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Så fullstendig uten argumentasjon og dokumentasjon slår du fast at vi blir besøkt. Seriøst. Du må hoste opp langt betre argumentasjon enn du har gjort her om det skal vere råd å ta dette seriøst. Slik det står no kan det enkelt og greit avfeiast utan meir diskusjon. What can be admissed..
Vis hele sitatet...
Vel, som jeg sa så har jeg studert Ufologi i mange år... Hvor mange år har du studert dette ? Eneste argumentet du har er fysikkens lover. Jeg har videoer, intervjuer med piloter, politi, masser av sivile,millitære. etc. Forstår ikke hvordan du kan tro du vet bedre enn dem og ikke minst vet bedre hva dem har observert.

Hoste opp dokumentasjon ? Skal jeg hoste opp at jeg håndhilser på "aliens" i en Ufo som lander på gressplenen min ? Jeg ser utmerket godt at du ikke har den minste aning angående temaet.. Du er ikke intressert fordi du er opphengt i fysikken som sier det ikke er mulig. Klart jeg kan ikke forklare hvordan det er mulig, men alikevel skjer det.. Hvorfor / Hvordan... det burde du heller forske litt i.

Det har vært arrangert konferanser hvor Ex-Millitære har fortalt sine historier angående temaet, ingen tvil om at vi blir besøkt ifra utenomjordiske og benekter klart at dette er teknologi som vi ikke har.

Ex-sjef for Usa's UFO programm stod også frem på TV og sa det samme i personlig mening: "Vi blir besøkt av utenomjordiske..nei, dette er ikke teknologi vi har."
Sist endret av xxxXxxx; 11. mars 2020 kl. 01:33.