View Single Post
Hei! Jeg leier i en blokk og har fått et lite problem med en styreformann, for noen måneder siden ble det stiplet opp en linje hvor jeg har parkeringsplassen min, og jeg måtte rygge inn. Jeg ønsket ikke å rygge inn ettersom jeg syntes det kunne være vanskelig. Dette er en singel parkeringsplass som er noe nærme en inngangsdør. Jeg spør da styreformann om hvorfor det har blitt sånn, dette var på grunn av at brannvesenet har kommet med slike parkeringsregler som vi må følge.

Han forklarer videre at brannvesenet har kommet med en muntlig advarsel og at han har et dokument fra dem liggende inne, jeg har ikke fått lov til å se det, siden kun eiere av leilighetene har lov til det.

Jeg er 100% sikker på at dette dokumentet ikke finnes, noe som jeg har jeg fått bekreftet av brannvesenet, så disse parkeringsreglene er noe som bare har blitt funnet på.

Det har nå endt med at jeg har måttet byttet plass, til en mindre gunstig en, fordi jeg ikke rygget inn.

Bryter han noen lover her? Ved å si at brannvesenet har kommet med slike regler, når det er usant? Isåfall, hvilke? Tusen takk for svar!