View Single Post
Sitat av Leth Vis innlegg
Utrolig, har delt albumet på fb! knallbra saker!
Vis hele sitatet...


Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Wow, imponert! Hører på "I Love You" hele tiden. Du har en drit bra stemme og utrolig fengende musikk! Kan jeg spørre hvordan du lager musikken? Bruker du et program typ Cubebase og et midi-keyboard og spiller inn de forskjellige lydene og instrumentene der, eller bruker du virkelige instrumenter?
Vis hele sitatet...
Takker! Lager all musikk i Cakewalk Sonar, men det varierer fra låt til låt hva jeg tar opp og hva jeg programmerer, litt basert på hva jeg har hatt tilgang på av utstyr.

Trommer: programmert på alle låter.
Bass: opptak på 7 av låtene, programmert på 3 av dem.
Gitarer: opptak på alle låter.
Synth/effekter/samples: programmert, bortsett fra på "All that you want" der jeg bruker et orgel.
Vokal: opptak på alle låter.

Sitat av Eidee94 Vis innlegg
Wow, bare wow. Dette er nok noe det beste jeg har hørt her på bruket værtfall. Kommer til å dele dette albume med venner å bekjente.

Stå på videre, gleder meg til å høre mer fra deg.
Vis hele sitatet...
Takk! Setter stor pris på hjelp!

Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg har hørt på Tonight på loop et par ganger nå og blir bare mer og mer glad i den.

Holder på å sende link til nesten alle jeg kjenner for å promotere dette, fordi det er så bra
Vis hele sitatet...
Mads liker! Mer er det ikke å si om den saken!

Sitat av caperno Vis innlegg
Det er ikke ofte man finner såpass mange gode og fengende låter på ett og samme album. Dette falt i min smak
Vis hele sitatet...
og takk!

Sitat av UB3R Vis innlegg
Likte "Zombieland" veldig !
Vis hele sitatet...


Sitat av FpsDog Vis innlegg
Ligte veldig bra denneThe Rainbow Connection
Veit ikkej kvifor, men den e heilt klart min stil.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker!

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Hadde jeg hatt en plateselskap hadde jeg slått deg opp på sekundet!

Da var det delt på Facebook, om ikke du har spillejobb på festivaler til sommeren blir jeg skuffet...

Kontakt ledelsen av Slotsfjellfestivalen a, vis dem albumet og du får plass på kongescenen!
Vis hele sitatet...
Hehe takk! Får se om ikke det blir noen spillejobber etterhvert.. først må jeg samle sammen et band, men det skjer vel neppe før jeg kommer meg på høgskole til høsten.