View Single Post
Trådstarter
110
Sitat av Lima Vis innlegg
Lite trolig det er noe i Bios siden det også tar lang tid å loade CS. Hadde det kun vært oppstart som var treg så ville jeg også satt en knapp på at ssd disken din ligger bak i kø i bios innstillingene og den bruker tid før den kommer til riktig disk. Det kan du jo sjekke, men det skal ikke ha noe innvirkning på laste tid inn i spill når du er i windows.
Har du sjekket at disken din leser\skriver med de hastighetene den skal?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte akkurat som deg, at bios ikke skal ha noe med spilling å gjøre. Ja har sjekket og hastighetene stemmer godt den +/- 100-150mbps.

En annen ting jeg ikke helt skjønner, ikke det at jeg bryr meg så veldig mye om det, men jeg ser at andre som har dette grafikkortet kjører 300-450fps i cs, jeg får ikke mer enn 290fps toppen (noe jeg hadde med den gamle pc'n også), har bikka såvidt det var 303 i noen få sec en gang. (Jeg har fps max setting til 0) eller hva det var man skulle bruke for å ikke ha noen begrensning)

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Når du poster bilder fra BIOS så finner vi nok ut av ting. Raid settingene er i BIOS. Og kjører du raid så er det ikke så mye å gjøre med akkurat det med oppstartstid, da det vil bli en delay når en booter pga raid. Spørsmålet da blir jo om du har et reelt behov for RAID, eller om raid er mer "kjekt å ha".
Vis hele sitatet...
Hei igjen, hva er det du vil jeg skal ta bilder av i bios? Er jo et hav av menyer å trykke på, redd det fort blir i nærheten av 100bilder hvis jeg skal ta bilde av alt. Ser forresten at Raid står som "off".
Sist endret av Layzer; 10. januar 2020 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.