View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Jeg vet at oljereservene daler, med saudi arabia har allerede økt produksjonen betydlig flere ganger. Igjen, vi ser ikke noe til peak oil enda. Husker jeg riktig blir det i 2050-70.
Vis hele sitatet...
Derom strides de lærde. Delvis vil svaret komme an på oljepris. Men sei 2050 - som forsåvidt ikkje er heilt urimeleg. Det er ikkje så langt inn i framtida. Innan den tid må vi ha på plass nye alternativ, på produksjon av elektrisitet, fly, skip og alt. Det er ein heilt ny energiinfrastruktur, som må byggast frå null til full kapasitet. Det treng vi tid på. Vi er ikkje nær det no.

I tillegg kjem klimaproblema, som i seg sjølv er god grunn til å gå vekk frå å brenne dinosaurer.
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Igjen det er ikke prisen som går opp det er verdien av dollar som synker. Tror du virkelig ikke at trykking av lekepenger ikke har konsekvenser? Falske penger gir inflasjon det er en lov.
Vis hele sitatet...
At inflasjon er eit faktum har eg ikkje krangla på. Men inflasjonen har ikkje vore dei 435% som oljeprisen har svinga med. Eller sagt på anna måte: olje har vorte dyrare enn den hadde vore om den hadde fulgt inflasjonen. Forklaringsmodellen din har altså ei svakheit.