View Single Post
Sitat av Stingray Vis innlegg
Jeg føler på en liten frustasjon som har ført til depresjon.
Det var spesielt en episode i helga som førte til at jeg føler at ingen liker meg. Den episoden gjelder bare en person, men jeg føler også at det skjer med flere andre.

Episoden var som følger:
Jeg var på fest med folk jeg vanligvis har god kontakt med, og med folk jeg ikke har sett på lenge.
Den ene personen var en lærer jeg hadde på ungdomsskolen. Hun er fortsatt godt integrert i miljøet jeg er i, hun er minst 10-15 år eldre enn meg.

Jeg gikk bort til henne og hilste.

Meg: Hei! Hvordan går det med deg? Jo, bare bra. Har ikke hatt det så bra på lenge. Bor du fremdeles på den hytta du fortalte om da du var læreren min den gangen?

Hun: Ja, oppe på fjellet ja.

Meg: Aha! Kult. Er du her med noen?

Hun: Ja, jeg er her med de tre der borte.

Meg: Tror ikke jeg har sett dem før, er det venner av deg?

Hun: Ja, de spiller også i det samme fotballlaget jeg har spilt for i mange år.

Meg: Åja, akkurat. Hyggelig å se deg igjen da :-)
(Jeg går bortover og henter mer drikke)

Hun: Er du her alene du da?

Meg: Jepp, jeg kom hit bare fordi han der ba meg om å komme. Jeg tenkte jo hvorfor ikke. Er du forresten fremdeles gift med hun dama der? (Hun er lesbisk)

Hun: Du, liker du å snoke i privatlivet til andre?

Meg: Hva? Nei, unnskyld, jeg mener ikke å gjøre noe galt. Beklager hvis jeg spør for mye. Jeg føler at det faller meg inn naturlig, jeg må kanskje jobbe litt med det.. Ønsker likevel deg alt godt.

Hun: Hvorfor spurte du om jeg fremdeles er gift med henne?

Meg: Nei, jeg tenkte bare på at du fremdeles har samme stil som da du var læreren min. Den samme frisyren og den samme holdningen. Jeg likte godt å være i de timene der du underviste.

Hun: Hva? Mener du altså at jeg er stygg?

Meg: Nei, det sa jeg absolutt ikke. Beklager hvis du fikk inntrykket av det.

Hun: Nå går jeg. Ha det bra.
Resten av de som dro på festen sammen med henne gikk også sammen med henne. De så rart på meg da de dro.

Nå tenker jeg hva faen? Jeg er 120% sikker på at hvis det var noen andre enn meg, ville hun ikke ha reagert på den måten. Hva i all verden er det som skjer? Burde jeg heller ha holdt kjeft og ikke pratet med noen i det hele tatt?

Jeg lurer på om det er flere på forumet som opplever det samme, og om dere eventuelt har funnet ut hvordan dere skal takle sånne situasjoner?
Vis hele sitatet...
Du sier beklager alt for mye, og legger deg alt for mye flat for en dame med klassisk bitch attitude, og gir hun spillerom til å fortsette.

"Hun: Du, liker du å snoke i privatlivet til andre?
Hun: Hvorfor spurte du om jeg fremdeles er gift med henne?"

Allerede her skulle du ha "snappa", og ikke lagt deg flat. Du sier jo seriøst beklager når noen er frekk til deg uten grunn. Hva faen mann? Du skulle virkelig ha satt hun på plass der. Noe som; "Hvorfor skulle jeg IKKE spørre om du fremdeles er gift med henne? Er du redd for at jeg skal bøffe dama di eller? Føler du deg trua?" også sier hun noe bla bla bla, og da svarer du noe som "Jeg har lov til å spørre deg om ting som skjer i livet, men hvis du ikke er intressert i å føre en normal samtale om livets gang, men er heller interessert i å oppføre deg som en bitch så er det helt greit. Snakkes." Hun fucker jo med deg hele veien her, bare å gro et par med baller, gutt!

Men det kan også hende at hun synes det var kleint at du gikk opp til hun, og at du egentlig burde tatt det som et hint om at hun ikke var keen på snakk. Hun har åpenbart vært en bitch her, men jeg utelukker faktisk heller ikke det at du er litt sosialt utfordret og ikke tok hintene på at hun synes situasjonen var weird