Tråd: Lost! Hjelp?
View Single Post
Hei! Har prøvd og bli rusfri i et års tid nå, og det lengste jeg greide var litt over 3 måneder sammenlagt for en 5-6 måneder siden, da havna jeg ut på en ganske "stor sprekk" som varte i noen måneder.
Også har jeg klart meg i 2 måneder nå, før igår da jeg sprakk etter og ha drukket et par pils..

Jeg føler på skam, dårlig samvittighet, og håpløshet idag når jeg sitter her på en liten nedtur. Føler at jeg ikke greier det, at jeg bare fortsetter å sprekke..

Hovedsakelig rusmidlet jeg sliter mest med er amfetamin, jeg føler meg tom for energi til tider, og bruker mesteparten av dagene på og sitte inne og spille foran PC'n, selv om jeg prøver så godt jeg kan og komme meg ut når jeg "orker".

Jeg søkte meg inn på skole for 3 dager siden, og kommer mest sannsynlig inn der allerede til august, som er en motivasjon jeg har hatt for og klare og holde meg unna.

Jeg sliter mye med meg selv, og føler en del på at jeg har gått opp 30 kilo+ etter jeg slutta med amfetamin (merk: var ganske tung før jeg begynte med amfetamin). Dette irriterer meg, og gjør at jeg mister litt motivasjon tror jeg.

Jeg har virkelig lyst til og fortsette og være rusfri, men etter sprekken her, så føler jeg at jeg trykka "reset" på alt jeg har jobba for i det siste, kan dere her inne gi meg noen tips til og kanskje snu den tankegangen litt? Jeg veit jo at det er mange som sprekker, før de greier og bli helt rusfri.

Kanskje også greit og merke seg at, her på det stedet jeg bor, så er det nesten kun "rus folk" rundt her.

Takk for svar på forhånd