View Single Post
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Få lagt frem de 2,5 A4 sidene hun skrev hvis det er mulig, burde sikkert være nok til å få lukke henne inne på psykiatrisk en stund.
Vis hele sitatet...
Politiet har allerede det brevet hun har sendt til meg, så det har de oversikt over.Mener å huske at hun dama som ledet avhøret også sa de hadde SMSer som jeg og hun utvekslet.

Det jeg dog finner overraskende, er at politiet ikke har sendt en patruljebil for å pågripe meg siden hun og bistandsadvokaten hennes har anmeldt meg for voldtekt.
Utfra de artiklene jeg har sett på nettet som også angikk falske voldtektsanmeldelser, så har folk blitt pågrepet nærmest umiddelbart etter en voldtektsanmeldelse.
Husker jeg leste an artikkel hvor ei hadde sendt inn en falsk anmeldelse mot en fyr som ble pågrepet midt i jula.Politiet pågrep fyren i huset til foreldrene hans og ødela fullstendig juleferien. Han gikk igjennom en 8 timers avhør og overnattet på glattcella.
Dette kvinnemennesket trakk anmeldelsen senere og sa at den var falsk.Det var altså det som måtte til, hadde hun ikke gjort dette så kan vi bare spekulere i hva som hadde blitt utfallet for hans del. SKREMMENDE !
Jeg husker ikke hva konsekvensene var for denne kjerringa, men det var ikke noe fælt ihvertfall,og dette er tilfellet hvor hun altså angrer seg og sier at anmeldelsen var falsk. Hun var altså sur på denne karen fordi han ble med henne hjem i håp om at det skulle bli sex,når hun ombestemte seg så stakk mannen bare hjem.Dette tok hun som fornærmelse og likeså godt anmeldte ham.
Det virker som om rettsikkerheten for menn i Norge avhenger av om ei kvinne angrer seg. Man skal liksom bare tro på kvinner, for det er så viktig at de blir trodd, om det er sannheten eller ei, spiller ingen rolle.