View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
700g er ganske mye kake. Jeg hadde lett spist meg mett før jeg hadde fått nok weed i systemet for å få en merkbar effekt. Men, igjen det er kanskje bare meg.

Har funnet ut at den absolutt beste metoden for å lage cannasmor er å bruke smør, grindet weed og vann. Dette har jeg beskrevet tidligere i tråden og gir absolutt funk

Bruker også denne på trimmings etter at det er grows av kompiser som er ferdige. Da kan jeg få mye smør-materiale for svørt lite penger da det er få jeg kjenner som gidder å lage hasj. Selv da lager jeg smør med masse funk, det blir litt mer smak på det hele, og fargen blir enda litt mer spaced though.

Så neste gang anbefaler jeg å bruke metoden med vann og smør og cannabis. Og så kan du gjerne dosere opp i en så stor kake, selv ville jeg sikkert brukt rundt 5g. Men igjen; jeg spiser ikke 700g kake på egenhånd. Det blir festmat med kompiser
Happy cooking :3


Jepp, ved flere anledninger. Det er ikke noe veldig spesielt med det egentlig.
Som regel har vi mekket opp med blanding når gutta kommer på fest og alle har med litt hver, da er det alltid litt forskjellige greier som kommer i browniene
Vis hele sitatet...
Allright! Thx! Kvalitetspoeng sendt. Du vet vel ikke hvilken side metoden din står på også?