View Single Post
Sitat av PairADice Vis innlegg
1: Hvor gammel er du? Dersom du ikke er 35 år har du livet forran deg, og mange, mange år på å ta opp ETT fag. Skaff deg en utdannelse.
2: ER du virkelig så god? Har noen bekreftet dette for deg, bortsett fra tre kompiser og en kommentar på Youtube? Har du fått et seriøst kontraktstilbud fra en seriøs aktør? Hvis ikke driter du langt i det, og fortsetter med skole.
Vis hele sitatet...
Er 17, spiller på et amatør lag atm, men soloq rank er top50 siden s1 så ja, jeg tror jeg kan. Men jeg vil jo såklart fortsette med skolen til ihvertfall vg3, men er bare sykt demotiverende når jeg har 0 interesse for det jeg driver med. (BU linjen.)

Sitat av Forvirretperson Vis innlegg
Hva er planen? Spille overwatch til du er 60?

Fullfør skolen isteden.
Vis hele sitatet...
Sier ikke at jeg skal spille overwatch til jeg er 60. Planen min hadde vel vært å spille til idk hvor lenge også bli en caster eller noe innenfor esport.

Sitat av Tulletøsa Vis innlegg
Hva så om du ikke får vitnemål til jul? Du har fortsatt mulighet til å få vitnemål til sommeren...
Og om du spør proffspillere(de som lever av det) om du burde droppe ut ville du fått et nei av de fleste.

Fortsett på skolen du og spill heller overwatch på fritiden
Vis hele sitatet...
Når jeg skrev dette var jeg ganske sur pga hvis jeg ihvertfall bare hadde hatt en 2'er så kunne jeg søke meg inn studiespesialisering så lenge jeg hadde karakterer til sommeren.. men ja du har rett.
Sist endret av zmegarandom7; 7. desember 2016 kl. 19:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.