View Single Post
Sitat av Laude Vis innlegg
Grunnen er vell sånne late j*vler som meg? Sitter på rævva å naver. Hvorfor jobbe når du kan sitte hjemme med kraftig sosial angst og deprisjon? Det er jo absolutt det som er livet, spesiellt med den gode betalingen på 5300 i mnd.

Å til dere som betaler skatt, jeg betaler like mye i skatt som dere(prosentvis) Så i helheten er det like j*vlig for meg så det er for dere. Bare jeg har enda mindre penger igjen. Det er ikke vi NAVERE som tar skattepengene deres, det er alle de andre landa vi skal hjelpe, fremfor eldrebølgen her, skolene her, barneværnet som liksom skal hjelpe barna som skal ta over landet etter oss. Men nei, Norge har ikke RÅD pga de pengene de sender til diverse land som er i "krise"
Sier ikke at vi bare skal tenke på oss selv, såklart er det bra å vise medfølelse for feks Afrika, men det er jo ikke vits det når vi sitter å betaler de rike overmennene mangfoldige millijoner bare for at folket skal få 2-3 spader og litt korn.

Eller så er det for alle disse flotte byggene vi bruker mangfoldige millijoner av skattepengene på. Hvor mangen milijoner brukte dem ikke på å pusse opp slottet?! Bor der noen der i det heletatt? Greit at vi kan/skal tavare på det Norske slott, men er slottet virkelig viktigere en menneskene her til lands? Er et slott viktigere når vi faktisk har BARN som lever under fattighets grensa?

Greit at det er LETT å få ut penger fra nav, gjerne MYE mer en hva du har krav på, men hvorfor ikke missbruke staten når staten missbruker seg selv?(sender penger i hyttåpine og tilbake)

Slutt å skyld på naverene, skyld på staten, staten styrer alt, vil staten at de eldre skal ha det bra så får de det bra.
Vis hele sitatet...
Wow, la meg se om jeg forsto deg riktig nå. Grunnen til at du og 3% av Norges befolkning er arbeidsledige er fordi vi bruker en liten promille (ikke det en gang) av pengene vi har på å pusse opp slottet, bygge og sender krise penger til afrika? Og hva er det du sier? At Norge ikke har RÅD til å gi penger til barnevernet og eldreomsorg fordi vi sender alt til u-land? Sorry ass, men det er mildt sagt feil.
Sist endret av Juicekongen; 29. desember 2012 kl. 18:42.