View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg

Usmakelig. Og dumt. Som du kan lese av det overstående finnes det andre grunner til skepsisen min enn frykt for radiobølger. Videre er det et ganske stort sprang fra å oppføre seg teit til å fortjene å dø i en husbrann. Og hva med familiene til disse menneskene? Jeg vil forøvrig legge til at strømmåleren min ikke har gitt meg beskjed om en jordfeil som kommer og går ved jevne mellomrom på hele trafokretsen der jeg bor. Hvor mange husbranner mener du at årlig avverges på grunn av smartmeterne.
Vis hele sitatet...
Den så jeg komme når jeg trykket "send" så gratulerer. Jeg skrev ikke at noen nødvendigvis måtte dø gjorde jeg?

Her har de allerede vært og fikset jordfeil på det nye systemet som ble meldt inn trådløst.

Beklager men jeg ser ikke helt prinsipprytteriet her. Dvs jeg ser det men jeg ser ikke her hvorfor det skal være så viktig for folk å kle av seg for om man bruker 3 eller 4 kw til enhver tid.

All den tid vi flyr rundt med smarttelefoner, og alle andre digitale dingser. signer opp til fb, google og alt uten å ofre det en tanke så skal man plutselig bry seg om å utgi strømforbruket. Det er ikke bare ironisk.