View Single Post
Vet det går alt for mye bøffa amfetamin rundt om, og tror kanskje en god del sliter litt med det.

Jeg har aldri funnet en oversikt eller liste over hvilke stoffer som er vanligst å bøffe ut med.

Det jeg kunne tenke meg å få vite er hvilke stoffer, hvordan man kan se de forskjellige stoffene, og hvor farlige de stoffene er som pepper stort sett blir bøffa ut med.

Når jeg skriver farlig, mener jeg ikke langtidsvirkningene av stoffene som brukes til å bøffe ut, heller kanskje de akkutte virkningene. Hva som er farlig f. eks. for nesa og magen.

Jeg er usikker på dette, men jeg tror vi kan utelukke de som føler seg nødt til å skyte speeden. Da jeg regner med at kroppen har så godt som nulltoleranse mot hakket paracet, kreatin, vaskepulver mm. når det skytes rett i blodet.

Har sett pepper bøffa ut med vaskepulver av typen oxy action faktisk. En venninde av meg spurte om litt hjelp da mange av vi som satt der kunne litt mer en det hun gjorde.

Vi kunne tydelig se noen små gule klumper som så ut som mikroskopiske drops, i tillegg til at vi så at pulveret var to forskjellige stoffer. Dette så vi da pulverpartiklene besto av to typer pulver, hver med forskjellig størrelse og farge.

Den ene personen gikk ut på vaskerommet og henta litt oxy action vaskepulver som han helte ut på glassplata, og det stemte 100%.

Tar gjerne imot flere som ønsker å fortelle de de vet om bøffing av spesielt amfetamin, da det kunne være greit å få samlet dette i en tråd.

Dette er kunnskap jeg mener folk må få med seg, jeg kunne godt tenke meg å sitte inne med mer informasjon rundt dette selv også!


Pepper er ikke noe jeg har noe serlig forhold til nå for tiden, men jeg bryr meg om de gode vennene jeg har som bruker. Og vennligst hold denne tråden fri for moralpreken om at amfetamin ikke er bra, om at jeg må hjelpe vennene mine å slutte osv, det har vi alle hørt nok av før.