View Single Post
Jeg snakker ikke om å skyte speed med dop..

Subutex sublingualt verus å skyte gateamfetamin er en forbedring.
Heroin i stedet for Paracet er forverring, åpenbart.
TS formidler at han fungerer bedre, får se ungene sine, blir motivert til å ta tak i ting i livet han IKKE tok tak i da han injiserte Amfetamin.
Men slik jeg skjønner det mener du at det ikke er en forbedring. Alt er en illusjon forårsaktet av det noen kalte "opiumens rosa sky".
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du lever i fornektelse og opiumens rosa sky og selvom du står fritt til å gjøre hva du syns er best for ditt liv har du nå barn å ta hensyn til og må gjøre det som er best for dems liv. En pappa som er narkoman og som sier at han skal ruse seg resten av livet er ikke hva som er best for barna dine
Jeg skjønner at mor dro og barnevernet kom inn i bildet
Vis hele sitatet...
Det er ikke du som skrev dette, men: Det er nesten opp til ham selv og ikke minst dem rundt han å bedømme. Det er umulig for både deg og meg å si i hvilken grad TS blir påvirket av denne medisinen. Hvis moren til barna fortsetter å la ham ha kontakt med dem, tror du han blir synlig påvirket da? Har du prøvd Subutex? Det går an å ruse seg på dette, men for mennesker som bruker dette stoffet fast er det tilnærmet ingen rusvirkning. Man føler seg bare frisk, normal. Og man blir dårlig om man ikke inntar stoffet. Det er likevel verdt trade-off'en for så og si alle som bruker Subutex, fordi de ellers ikke greier å holde seg rusfri.

Heroin i stedet for Paracet er forverring, åpenbart.

Som sagt, vi mener helt forskjellige ting, og det er i grunnen ikke noe poeng i at vi to fortsetter å diskutere. Jeg har forstått hva du mener, og jeg tror du har forstått hva jeg mener. Ingen av oss overbeviser den andre

Det går an å bruke medisiner uten å ruse seg. Ja, selvmedisinering også. Eneste forskjellen er resepten. Effektene er helt like om du bruker stoffer legalt eller illegalt.
Jeg forstår at du mener at det at fordi en lege ikke har vurdert ham til å trenge dette på bakgrunn av utilstrekkelig tungt opiatmisbruk blir det helt uakseptabelt.
Progresjon er både bra og mye mer realistisk enn å skifte livsstil totalt fra den ene dagen til den andre.

Takk for diskusjonen, så får vi se om jeg greier å holde meg unna
Sist endret av krystallkongen; 12. oktober 2021 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.