View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dessuten skrev du også tidligere:
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Man kan forøvrig jobbe med svært mye, om ikke alt i hele verden, på fast medisinering.
Vis hele sitatet...
Gjelder det ikke meg?
Trådstarter mangler vilje til å se sitt eget problem og gjøre noe med det på den riktige måten.
Manglet jeg vilje til å oppsøke psykolog og snakke om problemene mine da jeg fikk skrevet ut ADHD-medisin?

Det at jeg bruker ADHD-medisin idag har ingen sammenheng med at jeg fremdeles holder meg rusfri.
Jeg holder meg rusfri og langt unna selvmedisinering av mitt eget valg, fordi jeg har vokst opp og forstått at det er en veldig dårlig ide å gjøre sånt.

Trådstarter derimot ønsker å selvmedisinere seg selv, og har uttrykt at det er en mulighet for å falle tilbake til rus dersom han ikke får det som han vil. Det er problemet med trådstarter. Han må først og fremst ha en vilje til å gjøre en endring, og den første endringen jeg foreslår, er å holde seg rusfri og oppsøke helsevesenet for behandling av sine psykiske problemer, som han nå holder under kontroll ved å misbruke Subutex.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det er jeg enig i, men å få substitusjonbehandling er nettopp et middel på vei til målet, og det er hva OP ber om, og alternativ han viser til fremstår å stå aleine med gateapoteket
Vis hele sitatet...
Har du virkelig ikke fått med deg at det IKKE er substitusjonsbehandling det er snakk om her?