View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av burner84 Vis innlegg
For at folk skal få ett inntrykk av hvor ille det var kanskje ? Merkelige greier, at folk ikke skjønner at jeg har et behov for medisinering.. Det mente jo tilogmed legen som ga meg lykkepiller.. Men fordi subutex er et opiat, nei da er man plutselig missbruker og hele pakka... Eneste effekten subutex gir meg, er et spark i ræva, noe jeg trenger hver dag.Umedisinert og nykter funker ikke for meg, men det virker det som folk sliter med å akkseptere.. Bare folk som skal kverulere.. Nå har jeg stått på bakbeina å debbatert i hele dag, og ikke så mye som et råd... Noen som egentlig har lest, hva jeg spurte om på første innlegget? Er det noen som har gitt meg råd om hva jeg burde gjøre for å komme inn under LAR? hehe,nei, folk er for opptatt av å kverulere.. Man trenger ikke følge skoleboka hver enkelt sak vettu...
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke behov for å vite hvor ille det er for deg, jeg har kun lyst til at du skal tenke deg om.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Så fint at du har et medikament til å hjelpe deg, til å blandt annet holde deg unna rus? Hvor er den muligheten i hvordan du argumenterer ovenfor op?
Er det egne regler for han, eller for deg?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva du mener med dette, du må ha misforstått meg. Legemiddelet strattera har ingen innvirkning i forhold til at jeg holder meg rusfri, jeg var rusfri i to år før jeg begynte med dette legemiddelet. Hva er det du tenker på?