View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg synes det er helt fair at du ikke takler situasjonen. Jeg ville ikke likt å høre dette selv, og forstår godt at du blir oppskaket.

Men! Hun er åpen, ærlig, og svarer deg respektfullt og rolig. Du mister fullstendig beherskelsen og skjeller ut kjæresten din på en helt uforholdsmessig måte, og bruker svært stygge ord og karakteristikker som hun definitivt ikke fortjener. Likevel viser hun deg kjærlighet og respekt gjennom hele samtalen, fra start til slutt. Messenger-samtalen tapte du, dessverre. Med stor margin.

Det er vanskelig å bedømme når man ikke kjenner noen av dere, men slik er inntrykket mitt basert på denne tråden:
1. Du takler ikke måten hun er på, til tross for at hun bare er seg selv. Derfor burde du ikke være sammen med henne.
2. Hun blir fullstendig overhøvlet av en urimelig skyllebøtte med skjellsord og drittslenging. Derfor burde hun ikke være sammen med deg.
Er det ekte kjærlighet, så finnes det alltid en vei, men godt mulig at du har brent en bro her, og det er kanskje til det bedre for begge to.
Vis hele sitatet...
ts, har du lest dette? Virka som om du med vilje ikke tok tak i det som ble skrevet her.

Alt denne personen skriver er jeg 100% enig i, du tråkka virkelig selv i salaten i den samtalen. Har ingen anelse om hvordan dere ellers har det i forholdet og hvordan dere kommuniserer men som nevnt ovenfor kan jeg kun se at hun behandler deg med respekt, tålmodighet og en uforståelig mengde forståelse på dine vegner ift hvordan du skriver til henne.

Hadde jeg selv vært i den situasjonen du er i og partneren min hadde skrevet til meg på den måten hadde jeg også bedt om en unnskyldning for å si det sånn.