View Single Post
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Hvorfor tar du rivotril når du sier at du tidligere har hatt en avhengighet til det ? Avhengighet fungerer ikke sånn at man kan ta ting forsvarlig senere i livet, er man avhengig så er man avhengig. Det hadde vært en helt annen sak om det var noen som passet på pillene dine som kunne utlevert litt etter litt på en forsvarlig måte til deg. Jeg fikk med meg det du nevnte lenger oppe i tråden, skjønner det kan være kjipt å ha det sånn under avrusning men sånn skal det faktisk være for at man lærer. Jeg sier ikke dette for å være slem, jeg bare sier det for å understreke at det finnes ingen snareveier til rusfrihet, man må jobbe hardt for det.
Vis hele sitatet...
Leste du i det hele tatt det første avsnittet? Jo, kroppens GABA-reseptorer normaliseres etter et laangt avhold. Du har selvfølgelig den psykiske avhengigheten, men som jeg allerede har forklart så er jeg livredd for å gå tilbake i den spiralen, også er jeg heller ingen stor fan av benzoer, spesielt etter å ha brukt div. opiater.

Finnes ingen snarvei til rusfrihet?? Har ikke hørt noe så dumt. Hvorfor i all verden får en f.eks trappe ned på suboxone under offentlige avrusninsklinikker? Det å få det regulert av noen er også bare bullshit i mine øyne, da de sjeldent vet når JEG føler at jeg har behov for støtte.

Nå er det heller ikke slik at Rivotril eller annen benzo er noe mirakel mot opiatabstinenser, og det er fremdeles en helvetes kamp en må gjennom. I dag merker jeg det spesielt, og det fikk meg bare til å bli enda mer irritert over din ignorante kommentar. Jobber du for helsevesenet? For det er nettopp en slik tankegang som får folk til å slå inn vegger på avrusninsklinikker.

Uansett, god påske og sånt.
Sist endret av Not Normal; 5. august 2019 kl. 09:18.