View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, det føler jeg på en måte forde han sviktet meg med stoffer, men syns ikke jeg kan gjøre det i en så vanskelig krise for han! Får kanskje bare mer omsorg for han nå han gråter som et barn og har aldri sett han sånn før! Det har pågått en uke nå og de siste dagene har jeg latet som jeg har trodd på han for å se om han roer seg når han ser han har en person på sin side, men syns han blir litt værre for hver dag som går. Jeg har prøvd å sagt at nei det er ikke virkelig og derfor og derfor og forklart og prøvd å få han til å se det rasjonelt men det fungerer heller ikke!

Omsorgspersonen i meg vil sette meg ned å ta en alvorsprat å prøve å få han til å forstå han må få legehjelp på ekte men han føler alle er i mot han og jeg vil ikke han skal føle jeg også er det og bli sur! Jeg vet hvor forferdelig det er å ikke bli trodd i kriser (ble voldtatt og noen som ikke trodde på meg) så jeg vil ikke utsette han for den samme følelsen. Hvordan kan jeg få han til å forstå han må ha hjelp når ikke engang familien hans vil hjelpe han jeg tør ikke ringe 113 og tvangsinnlegge han heller tror jeg