View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Kan, og kan. Som jeg har nevnt flere ganger her før, så tar jeg den avgjørelsen basert på statistikken over hvor farlig eller ufarlig covid er for folk flest, og at vaksinen har en usikker effektivitet. Blir litt hersketeknikk fra deg der. Vi kan ikke vite sikkert enda hvor trygg eller effektiv vaksinen er. Det er vel ikke kontroversielt å påpeke Vidar? For det stemmer jo også.
Vis hele sitatet...
Om du har rett i det du skriv over, forskinga på feltet, som systematisk kjem til motsette konklusjoner innehalde tildels grove feil.

Over viste eg til ein studie over effektivitet. Då vedgjekk du at den sikkert stemte. Hald kjeft, eller vis til kva feila er. Det du kjem med er kun feige ord om at det sikkert er feil også viare.

Viare så er det fullstendig åpenbart - og du innrømmer det sjølv - at du ikkje kan statistikk. Er du i stand til å lese vaksineeffektivitet ut frå talmaterialet? Eg er det ikkje. Det er ingen som er det; difor har vi utvikla statistikk som fagfelt for å finne ut kva talmaterialet fortel oss. Du framstår som totalt ignorant for at det eingong er eit fagfelt.

Så; kan du vise til statistikken, og utrekningar som underbygger ditt syn, eller er det bare magefølelsen du får av å sjå råtal?