View Single Post
Jeg har også bestilt fra powerwheels.no - hold dere langt unna denne nettsiden! Eieren/daglig leder av Powerwheels xxxx xxxxxx er en storsvindler. Utrolig flink til å komme med dårlige unnskyldninger om hvorfor varen er forsinket! Bare ljug og røverhistorier hele greia.

Jeg bestilte en vare for 2 mnd siden og har fått den ene unnskyldningen etter den andre om hvorfor jeg fortsatt ikke har mottatt varen. De startet med å klage på at jeg ikke hadde registrert mobilnummeret mitt og ikke kunne sende varen (hvorfor kan man bare lure på). Fikk deretter en bekreftelse på at varen var sendt. Dette var bare bullshit da jeg fikk bekreftet fra Bring (leverandøren) at de ikke hadde mottatt noen sending. Deretter var unnskyldningen at de hadde flyttet lager, jobbet med å ta igjen etterslep osv. Har fått høre at varen skulle sendes i løpet av uka i 2 måneder nå uten at noe har skjedd.

Som sagt ikke bestill fra powerwheels.no. Tipper det firmaet går konkurs hvert øyeblikk og da kan det bli interessant å se hvor mange som taper flere tusen pga dette firmaet.
Sist endret av meitemark; 10. juni 2019 kl. 06:24. Grunn: Ikke navn her