Tråd: Tilgivelse
View Single Post
Her var det mye gode innspill, det fikk meg virkelig til å senke skuldrene. Ja hvorfor skal jeg prøve å manipulere meg selv til å tilgi noen som jeg absolutt ikke liker. Radikalt forandret det er han, men hanspiller fortsatt også på samvittighet og liker å ha kontroll. Innerst inne vil jeg ikke ha noe med han å gjøre, å angående det å bli slått ble han det selv. Den gamle generasjonen gjorde det slik.

Broren min er uenig med meg når jeg forklarer dette, nå er han det motsatte av meg da jeg har vært en rusmisbruker siden tidlig alder. Nemlig for å takle følelser. Faen.. han kjøper ting til meg uten at jeg ber om det, men jeg vet at han gjør det for å vise sin 6 dame att han er en god far. Å det å ringe broren min ig meg når vi var liten etter skilsmissen bare for å fiske etter info hva min mor gjorde. Så ikke for å snakke med oss. Ok nå blir jeg sint. Er så mye mer. Pust ut.

Men Seriøst, tusen takk for svarene. Det betyr mye for meg, har ikke snakket med så mye om dette til andre.detr kan vel se hvor ambivalent jeg stiller meg selv til dette.
Sist endret av Takkforatdugår; 29. juli 2020 kl. 14:01.