View Single Post
Sitat av thundercat Vis innlegg
Det er en Myte.

"I straffeloven reguleres ikke bruk av narkotika, det er regulert i legemiddelloven. Vi har ingen bestemmelse som sier at legemiddelloven får anvendelse på handlinger som er foretatt i utlandet."
Vis hele sitatet...
Dette er liksom det samme svaret jeg får uansett hva jeg googler, men i bunn og grunn vurderer jeg nesten bare og ringe og spørre dem selv. Er det uliveøig så er saken klar , da orker jeg ikke :/

Sitat av Leoroy Vis innlegg
Dette er liksom det samme svaret jeg får uansett hva jeg googler, men i bunn og grunn vurderer jeg nesten bare og ringe og spørre dem selv. Er det uliveøig så er saken klar , da orker jeg ikke :/
Vis hele sitatet...
*umulig, titegn*

Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
Hvis du skal inn i forsvaret er det samme om det blir laget straffesak for deg eller ikke. Det vil ikke bli straffesak sa som nevnt over; legemiddelloven.

Du vil derimot risikere å pisse rent, som uansett om det er her eller India ulovlig å bedrive (spesielt) i forsvaret.

Kan hende jeg tar feil, men min erfaring er at det ikke er unnskyldning å vise biletten fra Amsterdam hvis de tar deg i pissings.

EDIT: usikker på om det er sånn at forsvaret åpner sak hvis man blir tatt i pissings, tror det er slik at det er "internt".
Vis hele sitatet...
Skal ikke inn i forsvaret, men heimeverns øvelse.
Har lest på nettet at om man blir tatt så blir det opprettet politisak, og det risikerer jeg ikke for og prøve hasj
Sist endret av Leoroy; 11. oktober 2016 kl. 15:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.