View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
etse: For det første er det min erfaring at postene ikke blir slått sammen om de tilsammen overgår maksgrensen på 15k tegn (ikke ordbegrensning, *pirkepirke* =). Bare se på lange rusrapporter, der folk må dele opp rapporten over flere innlegg.

For det andre ville nok ikke vBadvanced tillatt å redigere et slikt innlegg til å ha >15k tegn i ettertid (og det var alltid meningen at dét skulle gjøres. Dette er en antagelse jeg gjør, delvis basert på at tekniske «regler» som settes opp her ikke er retroaktive. Det finnes for eksempel eldre medlemmer med 4 linjer i signaturen sin. Jeg regner med at de vil få en feilmelding om de t.d. retter opp en skrivefeil, da forumprogramvaren nå merker at de overgår den nye maksgrensen. (NB: Regler som i forumreglene er i utgangspunkt retroaktive).

For det tredje: Man kunne kanskje tøvet det til med Super Admin Powerz™. Mer sannsynlig, og som jeg også vurderte: «reservere» innlegg #2 i tråden, ved å ha en char-count på >15k totalt.

Men dét var ett av målene: Å holde det kort. Akkurat nå tar det under 10 minutter å lese førstepost. De færreste orker å sette av en halvtime, og da forsvinner poenget.

Men takk for omtanken (:
#denneTakkenHøresNokOppriktigUtAight?