Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av Shadows84 Vis innlegg
Har hatt planer om å gjøre litt lst på henne, men slo det fra meg og lot henne vokse oppover. Toppe den har jeg ikke tenkt på iom at mange mener det ikke vil øke mengden betydelig.
Kanskje jeg skal prøve å ta noen stikklinger av hun... Bør jeg ikke helst ha ett eget "rom" for stikklingene?
Med mere lys vil vel mengden/størrelsen på budsa øke?

Takker for all respons, det er av dere jeg har lært folkens!! Big shout til dere!!!!

Tenkte lage hasj av alle rester jeg vil sitte igjen med
Vis hele sitatet...
Det er slik at mange små planter gir mer enn enn toppet plante, men siden du har mangel på høyde, kan du nok få noen xtra gram av å toppe planten...

Jo du må ha et eget rom for stiklinger, eller det vil si de må stå i et rom med over 18 timer lys... Er det en autoblomstrende strain er stiklinger rimelig håpløst..

Lage hasj? Med mindre du skal frakte store mengder, eller du ikke bryr deg om du bruker 100g GOD buds til en 10er med hasj som på ingen måte gir en bedre, sterkere eller lengre rus...Om du har dyrket en plante med 18-22% cannabioder, ville jeg ALDRI lagt hasj..Hvorfor gjøre 100g til 10g? I don't understand... Da er det lettere og billigere å kjøpe den på gata..