View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For din egen og framtidas del vær ærlig med legen. Ja da får du ikke mer tramadol men det er den beste hjelpa du kan få, for du må holde deg vekk fra de. Jeg var bitter på min lege i noen år når hu ikke ville skrive ut mer til meg. Jeg hadde mye sterkere smerter som tidvis gjorde at jeg ikke klarte annet enn å ligge i senga å vri meg av smerter. Jeg ble deprimert og sur fordi jeg ikke fikk den pausen og løftet tramadolen ga meg mentalt, men i dag er jeg veldig takknemlig for det for legen gjorde det riktigste. Du kan banne på at om du fortsetter vil misbruket bare utvikle seg, og når du ikke får tramadol please ha selv disiplin nok til å ikke søke etter andre ting du føler du mååå ha heller. Du må ikke det. Gjør det til en konkurranse med deg selv å bevise for deg selv at du ikke skal synke så lavt, for om du fortsetter ødelegger det deg, forholdet ditt og framtida di.

Om du vil finne på en unnskyldning til mannen din kan du si du må ha blitt matforgifta eller fått et virus men det smarteste er å være ærlig med han også så han kan være en støttespiller her, selvom det nok fører til et krav om at du starter i en form for misbruksbehandling, NA, psykolog eller lignende. Et krav som kan føles nedslående men som også i likhet med å slutte og få legen som støttespiller, vil hjelpe deg langsiktig for å skape et godt og sterkt fundament for å holde deg unna i framtida.


Du greier det!!! Lykke til!