View Single Post
Hei. Vel har ikke bare tatt kun 3x50.. Kan trygt si gjerne 3x50 pluss 1-2 150mg depo.. på rene 50mg dager, gjerne 6-8 stk om dagen
på rene depo dager er har det minst gått to om dagen og noen dager 3.
Siste dagenene før jeg prøvde å bestille mer av legen var 3 depo om dagen. Inntatt på ca 6-7 timer. Var en smule høy på kvelden kan en si.

Fikk vanvittige kriblinger i hendene forrige kveld, håper virkelig det ikke gjentar seg. Kan jo hende den ene depotabl jeg tok i går kanskje holder av den kriblinga.. x fingrene for det.

Nei, jeg har ingen lyst til å slutte. Vet ikke om jeg i hele tatt kan få de igjen av legen nå, siden jeg fikk et slikt svar på e-post.
Må innrømme at jeg har hatt skader som jeg har brukt som unnskyldning men i perioder ikke plager meg. Men bruker pga den psykiske virkningen. Gubben har noen tabletter igjen av PF, men da er han tom, å det vil jeg ikke at han skal bli. Når han har vond, så har han virkelig vondt.. han er av type viking.. her skal det ikke brukes noe hjelp før smerten er for stor, og ingenting hjelper.. har snakka meg blå til han om akkurat det der.

Sitat av Stephre Vis innlegg
akkurat nå forstår jeg ikke hva jeg har rotet meg bort i.
Vis hele sitatet...
Jepp!! Akkurat slik føler jeg meg jeg også. :-P


Og oppå dette så har jeg skikkelig kost meg med Agents of SHIELD på Canal Digital, kommet til slutten på første sesong, og så slutter de å ha det i innoholdet *gahhh* og ikke på Netflix heller *vrææl* Da blir det den tungvindte måten med å laste ned en og en episode hmf.
ja ja, noe må en sutre om.

Føles som jeg har influensa akkurat nå ja.. får bare bruke det så godt som jeg kan.. tviler på det er lurt med en lengre kjøre tur i helga.
Sist endret av Veggen; 5. september 2019 kl. 21:48. Grunn: Sitatfiks