View Single Post
Trådstarter
25
**11 mnd etter at jeg postet dette**
Valium har hjulpet meg veldig mye og hjelper meg enda på veien mot en mer bærekraftig løsning.
Det kan fort gå noen uker uten en eneste tablett og husker ikke sist jeg tok to på en dag, vanligvis er en halv nok.
Men jeg bruker enda alkohol litt også, ikke i nærheten av så mye som før jeg begynte å ha valium tilgjengelig da.
Er "avhengig" av å ha de med meg, å vite at jeg kan opte ut av et panikkanfall når som helst er trygghet nok til at jeg sjeldent faktisk trenger å ta de.
Når jeg gikk på 3-4 fast hver dag følte jeg meg veldig stabil, som er bra på en måte. Men etter flere mnd med omtrent samme stemningsleie blir det et problem i seg selv.
Jeg trappet ned selv ve å ta det jeg følte jeg trengte etter dagsformen men gjorde det ve hjelp av stilnoct og alkohol. Sosial setting? En cider eller to, eller noen shots. Redd om kvelden når jeg snart skulle legge meg? Stilnoct.
Hadde også min første LSD tur som hjalp veldig

Valium fikk roet meg nok ned til at jeg siden da har funnet en livsstil jeg trives bedre med, har byttet ut halve omgangskretsen, angsten har generelt blitt utrolig mye bedre og jeg angrer ikke et sekund på at jeg prøvde disse "skumle" pillene på lang sikt. Jeg har fortsatt en veldig lang vei å gå, men jeg står i hvert fall ikke stille i helvete mer.
Anbefales som hjelpemiddel når alt annet har feilet, men det har vært veldig viktig for meg å kunne holde dosene nede. Å bare hive innpå uten å jobbe mot noe bedre tror jeg nok kan bli veldig uheldig.