View Single Post
Sitat av BackboneAvAtAr Vis innlegg
Lurer veldig på èn ting, du er jo veldig aktiv her på freakforum, og kommer med mye teori osv. Men har du noe erfaring egentlig? Lurer på hvilke stoffer du har prøvd liksom?
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg har ikke eksperimentert noe særlig med ulovlige rusmidler, nei. Det meste jeg kan om emnet har jeg lært av å lese om rusmidler, diskutere på nett og med venner. Jeg har også skrevet en skoleoppgave relatert til temaet på vgs. Jeg har også nylig fullført første halvdel av Medisin grunnfag, anatomi og fysiologi, som til en viss grad gjør meg skikket til å uttale meg om kroppens grunnleggende oppbygging og funskjoner, også relatert til rusmidler.

Jeg har litt personlig erfaring med cannabis og en del lovlige stoffer (alkohol, salvia divinorum, isobutylnitrit/poppers, diverse urter og planter). Jeg har også spist valium ved et par anledninger (har resept), intatt spiss fleinsopp i subpsykoaktive doser og fått kodein som smertestillende ved et komplisert beinbrudd.

Det skal også nevnes at jeg har en god del annenhåndserfaring. Med det mener jeg at jeg har vært "sitter" eller vært til stede når venner har inntatt kokain, amfetamin, MDMA, fleinsopp, ketamin, LSD, GHB og diverse andre stoffer.

Når det gjelder min aktivitet her på forumet kan jeg ikke se at manglende førstehåndserfaring på noen måte skal gjøre at jeg ikke er kvalifisert til å uttale meg som jeg gjør og komme de påstander jeg kommer med.