View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
158
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Flott tråd seroto9n.

Jeg vil gjerne prøve ut dette, er erfaren med lsd men ikke i mikrodoseringer. Har noen kjappe spørsmål;

Jeg har 2000μg i flytende form, tenker da å blande ut dette i 60% sprit eller vann(ikke fra springen selvsagt) I en litt større mengde mtp på hvor mange μg dette er. Prøver å få dette til ca 80 doseringer. Problemet er dette med pipetten, å få det til å bli 80 dråper ca. Hvor finner jeg en pipette som enkelt kan suge opp 25μg?

Hvordan gjør jeg dette lettest mulig?

Hvor mange ganger i uken kan jeg gjøre dette(mtp tolleranse) Jeg er veldig spent på hva slags positive kvaliteter dette kan ha hos meg, men jeg vil først og fremt gjøre det i henhold til studier eller krevende jobb.
Vis hele sitatet...
Jeg ville bare droppa det på blotters og delt de i 4, men selvfølgelig så kan du få mer nøyaktig dose ved å blande ut. Kikk rundt på denne nettsiden: https://thethirdwave.co/microdosing-with-lsd/

Mange anbefaler å gjøre det maks 2-3 ganger i uken og gjerne med en eller to dagers mellomrom for å bryte ned toleransen. Men du kan prøve selv og se. Jeg har merket at dag nr 2 går bra, men dager nr 3. merker jeg mindre.

Interessant at denne tråden kom opp igjen nå, for jeg tok nå nettopp en kvart lapp og det er en stund siden sist. Jeg synes det er mer behagelig å ta litt LSD enn å ture hardt, men kanskje det er fordi jeg begynner å bli avhengig av å være edru.