View Single Post
Googlelært
seroto9n's Avatar
Trådstarter
459
Sitat av Klavi Vis innlegg
Jeg har som tittelen tilsier tenkt til å mikrodosere LSD og for å få til dette tenker jeg å løse opp en tab i 40% alkohol for å lettere kunne dosere. Det finnes mange fine guider om dette, men det dukker likevel opp noen praktiske spørsmål jeg sliter med å finne svar på:

1. Jeg hører stadig om (og har prøvd, uten hell, å sette meg inn i) volumetrisk beregning. Dette virker for meg veldig komplisert så jeg vil bare forsikre meg om at det ikke er verre enn at jeg f.eks tar en 100μg tab, løser opp i 50ml alkohol og så doserer 5ml for å få i meg en mikrodose på 10μg?

2. Når jeg doserer, skal dette svelges eller ligge i munnen/under tunga til det er tatt opp?

3. Vil blandingen holde seg potent over tid, eller vil den miste styrke etterhvert? Og hvordan bør dette oppbevares?

Håper noen, med mer erfaring kan hjelpe meg
Vis hele sitatet...
1. Helt korrekt.

2. Svelg i vei Hvis du vil ha raskere funk kan du legge det under tunga. Folk rapporterer om litt kjappere funk på den måten, men å legge 5ml vodka under tunga tror jeg ikke er en morgenrutine jeg ville bevart

3. I 40% alkohol vil blandingen holde seg kjempebra i lang tid, men da må du også bevare den mørkt og kaldt. Hvor lenge den holder vet jeg ikke, men lenger enn du lever vil jeg tro. Uten at jeg kan si noe sikkert. Alkoholen er til for at det ikke skal dannes bakterier i væsken. Du trenger ikke hele flasken med vodka, halvparten 40% og halvparten destillert vann er nok helt ok (20%)

Jeg oppbevarer i kjøleskapet, men husk å merke flasken om det er en risiko for at intetanende kan komme til å ta seg en slurk