View Single Post
Sitat av smash00 Vis innlegg
Men matmessig? Bør jeg kutte all fettet? Se på bilde Eller fortsette i samme spor? Er endel fett der.
Vis hele sitatet...
For all del ikke kutt ut fett! Fett er bare bra, så lenge det er av den gode typen. Begrens mettet fett og forsett med mat med de sunne fettsyrene.

Du kan jo for eksempel legge ut en typisk uke for deg med hva du spiser, så blir det lettere for oss andre å se hva du eventuelt kan endre på eller legge til.


Du har kuttet ut unødvendig junk og det er bra, men for all del la deg selv få et "cheat" måltid i uka. Så tar det lengre tid før du blir lei

Er ganske enkelt dette her. Du "MÅ" gå i underskudd på kalorier om du skal gå ned i vekt. Nå tror jeg ikke vekt er problemet ditt men heller det vanskelige fettet som for mange føles umulig å få vekk.

Derfor tror jeg ren styrketrening med de essensielle baseøvelsene og hard intervalltrening er best i ditt tilfelle. Props for å legge ut bilde, gjør det lettere for oss andre og svare da. Uten bilde ville dette blitt ren gjetting og visualisering fra oss andre.

Bakkeløp, og intens intervalltrening på romaskin, sykkel, tredemølle etc. Hjelper på alle typer mennesker forbeholdt at de kan utøve denne type trening.

Langvarig kondisjonstrening er også bra men det kan gå på bekostning av muskler (om dette er noe du vil oppnå) så jeg syntes intervalltrening/gerilja cardio er meget nyttig. Vil du KUN bli kvitt fettet og få slank kropp er alt av kondisjonstrening innafor.

Jeg har ingen utdannelse i trening/kosthold men har trent en del år selv og dette er bare råd fra min egen erfaring. Jeg er ingen sixpack type selv men trent kontinuerlig med vekter over årene.

heartslava