View Single Post
De 6 bretta jeg ordna ble utklassert lett av étt dyrere innkjøpt under ren desperasjon.

Ingen tvil om at det er mye trix & mix inni bildet - Klippet av kun 1 linje , altså 3 stk til daglig bruk og de første virket akkurat som i gode gamle tider når glass Rivo florerte vilt og eneste manko var i blant apotek U94 når de slitte kjøpte et 50-glass med "2" bakpå stolpen, de var notorisk elendige, nå er ALLE produkter innenfor Galenika produsert med så forskjellig standard at de som har piller på seg, sverger på død og liv at "Disse er STERKERE enn de glassene før, dette er [De EKTE Blå / Cloniz'ene!!" .
Jeg vet at for 1 år siden så sluttet forsyning glass med rivo og gode brett tok plassen, men det har vært veldig gjennomsiktig utnyttelse av merkevaren som var bunn solid før, alle har samme brett, enkelte får eldre og enkelte får nyere parti fakes så kan man enkelt ta og kjøpe gjennom 3 forskjellige og være overbevist om at "DISSE, DE SMAKTE RETT, YES!" For så å være skuffa over par tabletter på samme brett, får man nyere er de sterkere pga. klager blant oppegående men så lenge utenlandske aktører har monopol så vil de selge deg gjerne billigere brett - men og helt random dosert. Fra svaak bitter papp til mer skikkelig Xanax smak både i hvert parti og individuelt brett...


Så i et umettelig marked som høyst sannsynlig vil KUN øke, pga. rusvaner, hangover-killers eller for sterk fobi og kronisk stress som er et utvalg gruppe klienter som har vært veldig representert og sier seg selv at da har de mye å tjene på å ta snarveier med å mixe råvarene (fyll, bindemiddel & virkestoff) og gjerne ikke blande homogent og fullstendig , presse med "hevet kant" (VELDIG fin indikasjon at da har de slurvet) , da alle brett Ksalol hadde én litt amatørmessig overflate for 5-6 mnd. siden, ikke glansen på overflaten heller)

Pandemi. Av. Fakes.

Gitt opp å kjøpe de brettene, Diazepam er jeg ikke kjent med men mtp. hvem jeg ser besitter mest kvanta er det logisk at de også er fakes, de sluttet med Nitrazepam i Rivotril glass for noen år tilbake pga. UP f.eks avslørte det hvis man kun brukte glass, 2mg stolper solgt løst uten norsk glass beholder er oftest Etizolam og selv om det har vært endringer i kvaliteten og det visuelle på brettene, ingen blå trekant , knall blå skrift med brettekant og nå til udelelig og ingen trekant med skjev skrift trykt på baksiden i noen tilfeller og blandet med alle faktorer er fargen på merking bak også ikke riktig. De kan inneholde alt fra 0,4-8 mg og tipper 1,0-1,4 kanskje 1,6mg for Rivotril .

Synd for disse brettene var regnet som helt legit før de fant ut at å selge bulk med underdoserte og uforutsigbare piller med riktig virkestoff var bedre butikk . Sikkert fordi det er lavere "entry" å handle et uskyldig brett blå valium eller Ksalol, da nye aktører vet at de er trendy, og perfekt ifht. å forsyne og "manipulere" både vanlige naboer av oss som kjøper et sjeldent brett blå valium I TILLEGG TIL "de faste klientene" som alltid sitter med nøtter og kapsler - ved å legge tvil over på brukermasse og placeboeffekt som allerede er effektivt blir da for størsteparten "tilsvarende" siden de poppa jo vanlig mengde og er fornøyd med å ha handlet inn 10-50 pent lagt sammen med strikk rundt , en falsk trygghet for alle vil jeg si - for la oss være ærlige:

Nyere kunder har ofte ikke brukt Roche 542 / Midazolam ampull eller doble ryppere av hverken grønn og blå innside eller verken Roche med runding rundt "2"-tallet... Alle visste det var noe som manglet i siste årene av spesielt de kjedelige 25&50 glass Alprazolamum som sto på "Roche"... Er veldig bevisst at de unngår glassene pga. de fleste sier seg fornøyd med 50 Xanax eller 100 Rivo og selv om Xan var dårlig ifht. stjålne / utro personale som leverte et fåtall norske glass så var de som karakteristiske smeltet utrolig fort og smertefritt, mot ekte fra epileptikerne som hadde lengre smeltetid på ell under tunge som ble veldig karakteristisk tygd da kanter på legit norsk smelter okei, mens kjernen av pillene må nesten tygges... Opplevde før at alle aksepterte og likte godt de rumenske / øst-blokk Cloniz'ene som smeltet bare du hadde de to - 3 minutt til å oppløses til spytt. Da fant de penge-printer formelen ved prøv og feil av Riv glass med identisk hver bidige gang serie nr. og utløp som varierte sjeldnere og sjeldnere. Til slutt skjønner jo folk at blandemaskinen som visper ut lik fordeling av stoff var upålitelig og enkelte var sukker-pille med svakeste laget effekt og kruttsterk sjokk rivo som folka blacka plutselig på ...
som burde "trekke inn" for best effekt


de er ungdom / ungt voksen og vane kunder med blandingsmisbruk som gjorde meg sinnsyk og rett ut gal bare jeg tok 4-6mg. Nå i tillegg er RC Benzo fortsatt litt nisje og tror UP finner nærmeste match så Diclazepam som er sterkere enn Vanlig valium sikkert ender som "klassikerne" de er mekket og smått justert i kjemien for å trolig prøve å lage hype rundt rc som for 10+ år siden, da alle i min by var gal etter enten overpriset og tvilsomt doserte (1 drypp var kun 125mcg avhengig av hva kilde men alle omtrent var C25 eksempel merket og hadde rett under <30 mg virkestoff og litt VG væske rest samt eventuelle trix som å fylle vann i flaskene rundt omkring etter halve var tom og den selger hadde rykte i orden til å skylde avvikene som toleranse, ignoranse eller solgte gull og god Grønning med å overdrive futt per seigemann dryppet med disse "nye" og ofte ikke godkjent og "nylig" ankommet illegalt fra DW og solgt for 4-6 x innkjøpspris på rundt 500 - 1k for 200 dråper og en klassiker ble å selge 5 seigemann der 3/4 hadde benzo og siste kun dråpe vann eller sjeldnere ren VG / det de originalt og som regel var blandet med for bruk rett i nebbet på tunge eller skje med ønsket antall dråper. Denne var dog veldig kortlevd og ga milde og moderate brukere bedre betingelser i form av riktig dose pr dråpe og ofte 200-1000 stk dråper , så det ble mange bags med en til tre null funk seigemenn men med dråpe-trykket lagd av annen væske og regnet med at man ikke lot noen ligge, de fleste var så frelst av tanken på " skikkelig krutt-sterke , nye og mulig mer rekreasjonelle" benzo da myter om 2-peaks og styrke var ganske ukjent og vanligvis antatt på PsychonautWiki.... Så noen ble skittent rik av tørke-tiden og mangel pga. lite internasjonalt utvalg og få som satt på mer enn 50 x 5 mg Diazepam / Apodorm. Da skjønte fort de som handlet de litt lenger oppi leddene at den usikre effekten kunne enkelt bli misbrukt gjennom utbøffet og injiserte 10-50% batteri-vann eller VG/PG av sine flasker de hadde gått lei og ville selge som det store nye skritt videre mot et mangfold som ikke finnes idag i særlig grad. De var jo funk i, bøffa bittelitt i små skala av din lokale illegale apoteker som surfa dw markets eller solgt fra "Knall deal" for hamstrere men stødig med ny variasjon funk eller ekstra de trøkket i under genial-umoralsk selger-style hvor mye du kjøpte av hele flasker var, vel. Variert og usikkerhet knyttet til dosering og sin egen evne til å sette pris på litt annerledes og totalt avvikende halveringstid pga. bevisst tukling og alt mulig.

De ble veldig godt mottatt online men lunkent blant massen av brukere pga. ingen referanse og noen som tok litt hardt i på dråpene - jeg brukte masse Fluor Xan og ClonazoLAM og solgte de ukritiskt mtp. 3-10 i zip med gjerne 3-6 dråper hver eller kun 2. Opplevde at folk som var faste brukere av stolper, norsk rivo og mer heavy benzo fikk veldige og tydeligere enn med klassisk pille benzo både spontane black outs og helt "komatose" uten reaksjoner på et klask i fjes eller andre måter å "livne opp de uerfarne spontan-korkerne som sovna etter 20-120 min og helt grønnsak til hodeløse handlinger som jeg og en kunde som ble enige om å sprite opp hans etizolam-xanor stolper han hadde med seg mot røykings og alt mulig som kokain av kvalitet solgt ukritisk eller gitt vekk til meg som "taste" for en smakebit hipt, nytt og "mye sterkere, bedre, egnet" benzo...


ifht. norsk marked og alt av faktorer heksebrygg alt som kan være "kult" som godterier (seigemenn) utenfor rekreasjon metabolisert da fleste behandler de som forsøk av nysgjerrighet eller med hensikt å bli sterkere sløvet da disse gjerne kicker mye fortere og hardere med mer markert og kortere half life , enkelte har jo 2 peaks i effekt angivelig som "fluor xannies" (Flu-Alprazolam) . Men, så skjønte de tidlige kundene at enten ble de for påvirka og åpenbart gjennomsiktig fucked av det samt. Farlig hyppig dose inntak pga. god pris hvis du ordna online eller gj. noen som ga det opp og ville selge unna flasker med 100-10.000 talls små mikrograms-dråpe dosering metode og brant seg på både oppførsel selv for innspiste vane-brukere og folka som fant det upraktisk å måtte kjøpe spiselig binde-ledd eller bare gikk forsent i gang og ble utkonkurrert av slu, ofte early-adopterne som utnyttet alt av mengde og dose så de ga opp å kjøpe kanonsterke dråper med mindre potensiale rusmessig og den ukjente og derfor kjedelige ukalkulerbar virketid så enkelte fikk sjokk-abstinenser eller konsekvens helvete av atferd og da var tiden ute for nytt og gøy mer eksperimentelt rus-glede eller misbruk og heller tvinne tommelen par mnd. til tilgangen ble sterkere og mer håndfast og deretter forutsigbar.

Viktig å tenke på siden nå er det overflod av mixed kvalitet benzo som ikke svarer forventet og krever mer og mer eller de som hadde trygghet i "ha par små blå i lomma" til pressede stunder og dette satt fyr VIRLELIG BRENTE ALLE former for legitim dose og informert bruk pga. dårlige parti som pleide være nesten tilsvarende før i veldig liten merkbar form synes jeg, selv om det lyste UG produksjon var de stødig glass på glass. Samme med brettene før, de var notoriske favoritter å handle pga. sikkerheten av apotek - funken og stabile natur som følger. Nå har det ikke vært kurant Ksalol siden siste halvdel 2020 og det er jeg veldig obs på og forbanner meg selv for å handle bulk med billige x 10-15 Galenika Rivo, Xanor og Diaz, hver eneste idiotiske gang , selv de gode partiene siden etter slutten 2020 har Ksalol spesielt vært veldig vanskelig fordi jeg aner ikke hvor mange som jeg trenger / dagen eller hvor lang funk da Rivo-brett nå p.d.d og altfor lenge har vart toppen 1,5 døgn istedenfor at man merker effekten fra antall piller spist bare gradvis fader vekk og på 3 døgn er man merkbart mindre benzo-påvirket og gjerne vil ta en ny liten runding eller neve nøtter avhengig av bruksmønster og selvkontroll. Nå er jeg på 3-5 x "2mg Galenika Produsert" Clonazepam hver eneste dag og smelter alltid 2-3 og kjenner godt etter den klassiske "autopiloten er nå skrudd på, spenn fast setebeltet du blir tåkete og fint likegyldig fornøyet med komplimentære sedativ og ofte blackout-nærme i hodet der man kan bruke mengder speed og coke med ny og stødigere + sterkere total-effekt som man fint kan bruke for å være våken de klassiske 3-10 dager og merke fint liten reduksjon i form pga. en attraktiv og nyttige bi-effekter som alle som løper og slenger bags eller som støtte og "kollisjons-pute(r) ved anledning stimulanter der man gjerne speeder hardt og dobler doseringer hver dag eller minst til man er passert sperrene som er i hodet og blir "kongelig ruset" og finner trolig småkrim. eller total stil helt ryddig som aktivitet fordi man både er mindre affektert og påvirkelig av det negative men kan kutte vekk noen (ganske mange) kjipe ofte humør relatert og kroppslig + mental fatigue og selve utmattelsen og nedsatte evner .

Det stemmer veldig nær 0 og niks nå med jukse-pillene som er kjapt og greit produsert og justert ettersom hvor utbredt misnøye med funk eller varighet og også særlig ved bruk av det man tror er 2mg U94 og da varer lengre og kicker på et sted mellom Apodorm og 10mg Valium. Det gjør ingen tjenester for brukerne, kanskje færre driter seg ut i mindre grad nå i begynnelsen av pille-karrieren men vante og spesielt observante sjeler ser så mye tull med Ksalol utseendemessig og under og etter inntak at man må spørre både selger om man er alene om stadig usikkert bruk, fra 20 x 1 mg blå til 5-6 og mye samme bodyload ved vidt forskjellige doser osv. Osv. Og enda mye mer som plager oss pille-knaskere som bruker flere benzo fast og bytter preparat ettersom andre ting inntatt eller hvor dosen man inntar halveres innen passe tid samt. kicker fortere for akutt stress og panikk til rolig bakgrunns-valium med alkohol.

Jeg har vært bruker og mye mer erfaren kritiker nå på 2 år og vet at det er russisk rulett og man må ta dagsform og tiden man besitter til hjelp.

Selv gode , nyere og merkbart mer vel-stemte parti er skadet av tvil og svarer bare til slutt med spm. som hva faen er det som får dosering helt skjev og upraktisk , usikker. Rett ut spise et helt brett og istedenfor spontan-nap times så sitter man uten ønsket funk og følelse at dette eskalerer i forbruk og sooole klart sitt syn på de tidl. "runde bestekompisen dine", for nå er de aktivt skjevt doserte og rett ut om uheldig ubrukelig og hvertfall utilstrekkelig. Dette er en ny "krise" da det liner lommebøker til bakmenn full av grunnlag til videre masse manipulasjon av brukerne enten de har gode erfaringer eller ønsker og vet de skulle hatt mer utbytte for hver såkalt pille og mg....