View Single Post
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
269
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Bare for å svare skikkelig da. De gutta som produserer brettene er tungt organisert krim. De snakker ikke med rotehuer som sitter på et norsk internett-forum om hvor mye "alprazolam" de putte i vær enkelt pille. Det blir for dumt av deg å påstå.

Smaken, fargen og utsende på pillene kan forfalskes enkelt, med rc og smakstilsetning.



Jeg har fått brett nesten helt uten smak, jeg har fått brett med masse smak. Jeg ble innlagt for noe helt annet for snart 3år siden, der jeg over noen uker hadde spist 4brett med disse, og både blod og urin fant de ikke snev av rusmidler på sykehuset.



Har sagt det før og dette blir siste gangen. Kjøper du galenika produkter i norge så er de falske.

På eksakt den samme måten som når vi for 15 år siden kjøpte rivotril glass ifra pfizer. Og mente de var ekte.

Å komme å si at noen kjenner noen, eller snakker med noen som driver med produksjon av disse greiene er bare tull.

De gutta der har ikke tid til å snakke med noen her inne. De lever i en annen verden.
Vis hele sitatet...
Er sunt å være skeptisk, men kan du i det minste forsøke å forklare hvordan du mener at flere millioner, milliarder piller, som rett og slett ble lagret i ett lagerbygg uten at noen husket å låse ?

Er det kanskje de som jobber på det siberiske happoteket som rett og slett mangler oversikt over medisiner, og derfor har det pågått i over flere år nå uten å ha blit oppdaget ?

Så du mener alvorligt at denne mengden piller, kategori- myye tabletter, flaksensde rundt i store deler av verden? Du mener virkelig at det ikke er en gjeng eller flere, som fikk en glup ide om å lage/kjøpe enn pillepresse og starta fra bunn, bygget sett ett underground mengele basement og lagde glass med rocherivoer i årevis !? En og en tablett ? Eller er datomerkinga gammel ?

Er litt undret over hvorfor du er så klinkende klar over at jeg spyr løgn og elendighet. Ikke det at det bryr meg noe, men det må være noe som gjør det å høre deg jeg sier til tortur eller noe ?!