View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Alle vet det er løgn men så viser det seg...

Litt selvmotsigende slutten av første avsnitt og begynnelsen på andre?

Nei, alle vet ikke hvordan det er i Russland. Man trenger ikke være patriot og påvirket av propaganda for å tro det er "gildt". Det er vel likevel heller ikke nødvendigvis noen som mener det er så veldig "gildt" så du kan spare deg for sånne stråmenn. Er det noe jeg har lært mer om siden februar så er det jo akkurat dette med hvordan forholdene er både for den isolerte sivilbefolkningen, soldater og det militære. Og enda er det nok mye vi ikke vet. Jeg synes det er vanskelig å forholde seg til kilder for tiden, inkludert våre egne som burde vært troverdige. Jeg kan lese en artikkel for så å lese det stikk motsatte i neste. I februar så trodde de færreste at Russland ville gå inn i Ukraina...

Russisk soldat til TV 2: – Jeg kunne ikke lenger drepe
Vis hele sitatet...
Tror du må lese en gang til. Ingen som har sagt det er gildt. Jeg skriver at de i nordkorea gir regjeringen inntrykk av at ting er superdupert, der gåes det i flotte parader med høye knær, og om du sender mail å spør så har de verken sult eller hjemløshet. Altså det er gildt. Men VI vet jo at nordkorea er en kjip plass å være, gjør vi ikke?

Jeg skriver at At russland har raslet med sabelen før er jo godt dokumentert, ikke mange år siden de kjørte parader i gatene de også over hvor stort og "gildt" millitær de hadde. De sendte jo skrytevideoer direkte på tv.
Korrupt har de alltid vært.

Hvordan folk har det i russland har jeg ikke skrevet noe om, det vet jeg ikke noe om. Er enkelt å se det går til helvete i ukraina for den russiske hær, som skulle være så gildt og velsmurt.
Men du ser jo at det går til helvete med krigføringen i ukraina for deres del, gjør du ikke?

Hva du mener med stråmann aner jeg ikke, jeg har ikke åker.
Sist endret av mr.roundtree; 16. oktober 2022 kl. 11:47.