Tråd: Strandfest
View Single Post
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
958
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Om du fortsatt holder på ditt om at festen skjedde så er det sikkert ikke vanskelig for deg å hoste opp skikkelige bevis, type skikkelige bilder? Og hvis du er redd for personvern, så igjen, vis bilde av rotet som man vil finne av hundrevis av ungdommer?

Hvis du tenner på oppmerksomhet som dette så har du et seriøst problem TS
Vis hele sitatet...
Rot er ikke noe bevis ettersom forrige fest var i den forlatte villaen på Holmenkollen.

Men det ligger betydelig mye mere ting på utsiden av bygget som ble kastet ut.

Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Om du fortsatt holder på ditt om at festen skjedde så er det sikkert ikke vanskelig for deg å hoste opp skikkelige bevis, type skikkelige bilder? Og hvis du er redd for personvern, så igjen, vis bilde av rotet som man vil finne av hundrevis av ungdommer?

Hvis du tenner på oppmerksomhet som dette så har du et seriøst problem TS
Vis hele sitatet...
Rot er ikke noe bevis ettersom forrige fest var i den forlatte villaen på Holmenkollen.

Men det ligger betydelig mye mere ting på utsiden av bygget som ble kastet ut.

Men jeg har jo egentlig ikke noe behov for bekreftelse fra freak, ville kun ha svar på spørsmålene

Sitat av vindaloo Vis innlegg
men syns du egentlig det?
Vis hele sitatet...
Sent svar, men ja. Selvfølgelig er det kult å høre.

Det er jo en prima beskrivelse av meg og jeg er sykt stolt over å være den jeg er

Jeg ser andre på min alder er jo liksom sååå voksene av seg og drar på standa for å sole seg i 5 timer også drar de hjem og koser seg med noen bobler i glasset.

Mens jeg kan dra på tur til oslo feks helt alene for å spise på mcern, hoppe på en tbane jeg ikke aner hvor går og hoppe av ett tilfedig sted å gjøre noe hyss.

Føler meg kreativ og spontan.

Eneste som suger er at folk rundt meg vokser ut av den fasen og man blir sittende igjen helt alene til slutt.

Det er jo de ferreste 20 åringer som blir med å klatre i en heisekran, sove i ett forlatt hus, arrangere fester for ungdommer eller ta en spontantur til oslo helt uten mål og mening.

Selvfølgelig er det mange der ute som meg, men de bare er litt vanskelig å finne fordi de lever en livsstil som er litt på kanten.
Sist endret av Nøddy; 20. juni 2022 kl. 21:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.