View Single Post
Er ingen som tvinger deg til å henge her om du syns det er så ubrukelig for dine bruksområder? Personlig syns jeg freak er et veldig fint forum nettopp fordi det ryddes opp i troll og meningsløse kommentarer og tråder. For ordens skyld verdt å nevne at jeg har ikke fulgt med på akuratt din fossilbiltråd men kan si helt generelt hvis man er keen på å diskutere fossilbiler i det uendelige og ikke er fornøyd med svarene man får fins det vel andre og mer egna diskusjonsforumer enn dette? Og hvis man oppretter tråd etter tråd om samme emne bare fordi man ønsker seg en heiagjeng og ikke godtar de svarene man får så blir det både spam og misbruk av andres tid og følelser. Ikke retta personlig til deg dette her altså.

Første brukeren min her er fra 2007 så jeg har nå hengt med en stund minus noen års pause til jeg registrerte meg her på nytt og syns det er trivelig å fortsatt stikke innom, mye nettopp fordi gode mods og admins sørger for at forumet ikke får flyte rundt i spam og useriøs shit som andre norske forumer.

De brukerne som pleier å klage på at forumet driver sensurering og liksom skulle hatt et politisk narrativ og "woke kultur og fysjom" pleier som regel å være de samma som gjerne har skrevet straight up rasistisk/transfobisk/homofobisk/misogynistisk shit uten noe substans eller poeng, det skjer en sjelden gang i blandt og da blir jo kommentarene sletta da. Ikke fordi det ikke er lov å ha forskjellige meninger om ting men vil tro det heller er fordi noen av de kommentarene mangler substans og ikke inneholder annet enn hat og promotering av hatefulle/skadelige holdninger evn handlinger.
Hvis det er trolling og drittslenging og forskjellig typer menneskefiendtlig greier man vil drive å chatte om og kødde med så fins det uendelige muligheter på reddit og 4chan osv. Da ville ikke forumet skilt seg ut om det var likt som alle andre og jeg ser på det som positivt at crew holder det ryddig sånn at det er trivelig å stikke innom her.

Freak har liksom sin sjarm og sine nisjer og det er det som gjør NFF til NFF
Sist endret av celtseus; 23. mars 2022 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.