View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Palumboism Vis innlegg
Ok du betviler kompetansen til Pentagon da. Angående om det kan etterprøves. Ja det har det jo blitt med både, Video, Radar og en haug vitner mange ganger.
Vis hele sitatet...
Nei, det var jo ikkje det eg skreiv:

Har dei? Så vidt eg har fått med meg har dei publisert videoane med konklusjonen at dei ikkje har svaret. Dei har ikkje sagt noko om innsatsen dei har lagt i å finne svaret. Dei har ikkje publisert resultatet av undersøkelsane dei har gjort, eller metodikken dei har nytta.
Vis hele sitatet...
Det kan utmerka godt tenkast at dei har konkludert med at det ikkje er bryet verdt å undersøke veldig grundig. Inkompetanse er det du som konstruerer.

Forøvrig er det jo veldig interessant om det er tilgjengeleg informasjon om korleis dei har undersøkt materialet. Kan du lenke til det?
Sitat av Palumboism Vis innlegg
Her er en sak hvor UFO's kjører rundt en millitærbåt sett med radar: https://www.usatoday.com/story/news/...ip/7487390002/
Vis hele sitatet...
Som går veldig langt i å ikkje vere spesifikk...

Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Hvis du leser dette korte memo (tar 2-3min å lese ca) som Halt skrev til UK’s Ministry of Defence etter hendelsen kan du lese om radiation(stråling) måling og kort sammendrag av hendelsen.
Vis hele sitatet...
Takk! Det var akkurat noko slikt eg etterlyste.
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
2. The next day, three depressions 1.5 inches deep and 7 inches in diameter were found where the object had been sighted on the ground. The following night (29 Dec 80) the area was checked for radiation. Beta/gamma readings of 0.1 milliroentgens were recorded with peak readings in the three depressions and near the center of the triangle formed by the depressions. A nearby tree had moderate (0.05–0.07) readings on the side of the tree toward the depressions.
Vis hele sitatet...
Kva er relevansen av radioaktiviteten? Radioaktivitet er velkjent for mennesker. Viare så er vel (om eg ikkje roter veldig) Røntgen relativt lita eining, så det er ikkje snakk om spesielt mykje stråling. Det er relativt liten stråledose. Kort sagt treng ikkje det vere veldig mystisk.

Viare; kva slags måleapparat vart brukt? Kva var feilmarginen der?

Viare: kva er relevansen av strålinga? Eg kan legge igjen radioaktive stoffer til fots, så det er ikkje ein indikasjon på noko flygande, eller ufoer. Det er kun indikasjon på radioaktivitet.

Viare så er det jo åpenbart relevant kva bakgrunnsstrålinga er i området. Kort sagt; det er eit indisie, som på ingen måte er einsbetydande med aliens.
Sist endret av vidarlo; 30. oktober 2021 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.