View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Du kan vente til en UFO lander i hagen din men jeg velger å tro på en leder for en nucllear weapon base i England snakker sant om dette. Det finnes mange troverdige militære vitner som har alt å tape og ingenting å tjene på å ytre seg om dette.
Du kan leve i din egen lille boble og ikke velge å tro noe før du faktisk ser det.
Vis hele sitatet...
Så det koker altså ned til tru? Du har ingen etterprøvbare ting å komme med? Og du forsøker hersketeknikker når eg faktisk etterspør vitenskapleg tilnærming til spørsmålet?

Men for å vere djevelens advokat.

Gitt at Halt faktisk snakker sant og at myndigheitene aktivt undertrykker informasjon - kvifor er han då på frifot? USA har jo demonstrert relativt grundig at dei er villig til å fengsle varslarar, med m.a. Chelsea Manning og Edward Snowden?

Sitat av Palumboism Vis innlegg
filmene som har lekket fra Pentagon er bevis på at det har skjedd flere ganger. Objektene har blitt observert på radar også.
Vis hele sitatet...
Nei, dei er jo ikkje det. Dei er stortsett bevis på at eit eller anna varmt objekt har dukka opp foran eit IR-kamera. Eg har så langt ikkje sett truverdige kjelder som utelukker t.d. fly.
Sist endret av vidarlo; 29. oktober 2021 kl. 00:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.