View Single Post
Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Mod slettet mitt inlegg pga ikke lov å legge til video som bevis. Men hvis du søker på Charles Halt Rendlesham 1980 UFO forest incident og søker lange videoer og velger den 2t videoen av han så forklarer han alt det du spurte om. Han var leder på USA sin air force base i England Rendlesham på den tiden som hadde nuclear weapons.

UFOer nær atomvåpen har skjedd flere ganger med troverdige vitner hvis du er interessert i lære mer. Lasere
fra UFOer som scanner mot det er gjemte atomvåpen i bakken eller hangare er bevitnet flere ganger
Vis hele sitatet...
I part 1 eller part 3 video forteller en britisk mann som jobbet med radar på den tiden ang hva som ble sett på radar og at det ble fort tiet ned av folk av høyere grad. I part 2 med Charles Halt forteller han at han ble briefet om mystisk lys som beveget seg rundt i basen og ved skogen like ved. 1-2 dagere senere ble Halt kontaktet og fortalt "its back". Halt og 2 andre drar ut i skogen like ved basen og ser et lys som som beveger seg intelligent mellom trærne. Det ser ut som en blendende flamme som drypper noe slags plasma. Han kan se en stråle mot dem en gang og han kan se støvpartilenene som med en lommelykt i mørkt rom. Dette pågår ca 30min-1t. De ser et lys som beveger seg rundt om kring. Samtidig får de de det opp på radar inne i basen.

Dagen etter blir Halt innkalt til møte og konklusjonen blir at ikke snakk om dette du så igjen. I ettertid ble det sagt at lyset var et fyrtårn i nærheten hvor Halt flere ganger spiste middag. Halt lo av denne bortklaringen. Han kunne se forskjell på et fyrtårn lys og et lys som beveget seg intelligent rundt. Noen år siden ble det også sagt at det kun var en prank med en jeep og et lys festet på jeeperen noe som ikke stemte med det Halt sa.
I part 4 video tror jeg tar Halt med folk ut i skogen ved basen hvor det skjedde.
Jeg anbefaler å se alt.
Sist endret av TylerDurden777; 28. oktober 2021 kl. 23:50.