View Single Post
Sitat av Hundepappa Vis innlegg
Det er nok noe i det du sier, men det er høyt reelt, jeg føler min Dp/dr plutselig har kommet tilbake igjen og jeg føler at jeg ikke orker mer av det livet her annenhver dag, ettersom jeg ikke føler meg som meg selv og at noe ikke stemmer 24/7, jeg klarer ikke sette fingern min på om det er «etterslep» og at det bare er en ettervirkning av at det skjedde eller om det faktisk pågår fortsatt, har tanker halve dagen om at jeg er redd for å bli gal liksom. Helt klart det jævligste jeg har vært borti og verre enn all fysisk sykdom jeg har opplevd. Nå har jeg jo fått beskjed om at jeg har antydning til høyt stoffskifte, men føler fortsatt at DP/DR pågår, men klarer ikke være 100% sikker, føler meg liksom 80% som meg sjæl, ting går ikke på «automatikk» lenger, men tankegangen er ikke helt som før og jeg er ekstremt deprimert med en angst som er drit sterk til tider.
Vis hele sitatet...


Prøv å ikke tenke og spekulere for mye over det... Hjalp meg veldig og bare akseptere at sånn er det... Du får ikke gjort noe med det uansett.. Merket at så fort jeg fikk angst// Så merket jeg dp/dr mye sterke enn det jeg gjorde til vanlig..

Flytt fokus, prøv å være sosail. Og lev så tilnærmet normalt som overhode muligt..