View Single Post
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nå ja. Ikke at apper eller sider hvor kvinner forteller er representativt for alle, men ikke sjeldent en ser jenter på sin 3-4 abort, og at det ikke er noe dem anser som større problem enn å ta en p-pille. Bare på appen Jodel er det mange oppstemmer og kommentarer for jenter som ikke anser det som jævlig i det hele tatt.
Vis hele sitatet...

For å bare svare kort på svaret ditt så er gjelder ikke dette ALLE kvinner, og forresten så er det ikke dette tråden handler om. (IKKE ALLE HAR JODEL) Å ha forståelse derimot, er en mangel i dagens samfunn.

Jeg er utrolig skuffet og lei meg over at reformen gikk til grunne. Det virker som Støre har lukket ørene sine og aldri genuint hatt en forståelse. Vel, det overrasker egentlig ikke, politisk spill nok en gang.

Lenge leve dobbeltmoralen, der drita folk som ødelegger og får lov å gå å skrike, knuse glassflasker og gjøre faenskap, mens cannabis røykere må få bot for at vi sitter der å ja...Drikker en brus i parken og slapper av i stillhet, politiet kommer kjørende forbi og tauer oss inn med bøter...
Det er så mye jeg vil skrive, men jeg er så lei meg og paff av hele rusreformen.