Tråd: ABDL
View Single Post
For å starte denne tråden igjen:

Nå er ikke jeg AB, bare DL. Det vil si at jeg har ikke behov for å leke baby, men liker følelsen av det å bruke bleier.

Denne fetishen er nok ikke like mainstream som f.eks BDSM. Det finnes imidlertid svært mange forum for denne interessen og utallig mange som deler interessen. adisc.org og dailydiapers.com for å nevne et par. Her kan man lese mye om temaet. P3 hadde også en reportasje om at det selges mye bleier i sexbutikkene for tiden.

Det mest typiske jeg leser er at interessen for bleier er noe som kommer fra barndommen av. Ofte er det at man var sengeveter og var sen med å slutte med bleiene. Det er ingen foreldre som tenker over at overgangen til å være plutselig bleie fri kan være for '' brutal'' for barnet som lenge ikke har visst om noe annet?. Det finnes noen som fortsatt er avhengig av av kosefilla si i en alder av tyve f.eks. De fleste barn kommer seg over denne overgangen, mens andre sliter mer med det.

Personlig husker jeg fra ca 7-8 års alderen at det var mange stunder jeg på en måte savnet tiden jeg brukte bleier. Det er vanskelig å si hvorfor, men mulig det var en type trygghet for meg. På samme måte som noen har en kosebamse. Dette var tanker som jeg hele tiden fortrengte, men de sluttet aldri. Det at jeg tenkte på bleiene som liten kan kanskje bare vært helt tilfeldig, men det føltes på en måte som et sterkt behov. Noen ganger kunne det gå noen år i mellom tankene, mens andre perioder tenkte jeg mye på det. Slik holdt det på helt til jeg var ca 25. Da ble nysgjerrigheten for stor til at det tok overhånd, og jeg bestilte noen bleier for å utforske.

Følelsen av å være tilbake i bleiene var enormt pirrende., men også blandet med en avsky av å vike fra "normalen". Likevel tror jeg det føltes på samme måte som å komme ut av skapet. Det var en lettelse over at du er ærlig med deg selv, og ikke holder de følelsene du har mot dette '"behovet" inni deg. Måtte allikevel gjemme meg i skapet etter at kjæreste, kone og barn kom. Prøvde å fortrenge det i 10 år før jeg ikke orket å holde på det lenger. Kona er også så A4 som man kommer...

Dessverre er samfunnet bygget på at alle skal være som andre. Alt utenfor "normalen" finnes svært lite rom for forståelse for. Folk som ikke har forståelse for aspektene rundt en kink, har ofte også heller ikke orket å løfte en finger for å gjøre litt research rundt temaet heller.

De følelsene jeg har har hatt ovenfor det å bruke bleier er kanskje det samme som de følelsene man har ved å være homofil. Det er ikke vits å kjempe mot dem. Det at det har tatt størsteparten av samfunnet så sinnsykt lang tid på å akseptere at det er ok å være homofil, lesbisk, bi osv.com tyder på at det sannsynligvis ikke kommer til å være sosialt akseptert i Norge i vår levetid. Dette til tross for at det er sinnsykt mange i Norge som har denne interessen. Likevel ser jeg at temaet blir tatt opp i ulike medier som tidligere nevnt. Kanskje det er et lite håp for at A4 mennesker i det minste skal være litt opplært i hva A3 er for noe. Bare det at mange tror det er forbundet med pedofili viser at A4 har fortsatt ikke peiling.

Men pr. i dag er dessverre de fleste folk bare så A4, at de som er A3 fortsatt må holdes nede i skuffen.