View Single Post
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Hasj er undervurdert ass! Jeg er en av dem som ikke tåler det. Likte det aldri men røykte det fordi de andre røykte. Etter en felles psykose med 4 andre venner kuttet jeg drittet ut for godt.

Derfor blir jeg forbanna over 12år gamle hipstere i unge grønne eller hva pokker de heter som vil legalisere hasj. Kjenner også mange som er nervevrak i dag pga cannabis

For mange av oss er hasjen et gateway drug. Hasj var ikke min greie, men lille nysgjerrige meg søkte videre etter noe som kunne gi meg den gode følelsen. Den fant jeg mange år senere i form av min gode venn Tina...
Vis hele sitatet...
Så fordi du, og et par folk du kjenner, ikke tålte det, burde ingen få lov?

Synes du også sukker burde ulovliggjøres fordi det kan være livsfarlig for diabetikere? Eller at usunn mat generelt burde ulovliggjøres fordi det kan føre til helseproblemer?

Nei, informer og la folk velge selv. Det er selvsagt ikke noe for alle, og noen bør for all del holde seg langt unna. Sånn er det med alle rusmidler generelt, inkludert alkohol. Da er det bedre at folk får informasjon, og kanskje vet om de potensielle risiokene før de velger å prøve seg frem. Og at det er trygt å oppsøke hjelp dersom man får problem. Folk vegrer seg jo for å gå til lege med rusproblemer i dag, for da ryker plutselig førekortet, og det fører kanskje til problem med jobb, og plutselig er livet bare enda kjipere fordi man prøvde å få hjelp. Noe mer bakvendt skal man lete lenge etter.