View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av *pi Vis innlegg
De har mistanke om at det har skjedd et voldtektsforsøk, det er "noe" i min bok, og også i straffeloven.
Vis hele sitatet...
Ignorer du det faktum at TS sier gjentatte ganger at INGEN misstenker voldtekt?
At de misstenker forsøk på neddoping betyr ikke at voldtektsmottaket er riktig sted.

Mulig andre synes det ikke er så nøye. Det er ikke snakk om å være privatdetektiv, det er snakk om å sikre bevis for en straffbar handling, hvis så har skjedd. Og den på voldtektsmottaket som tar imot personen/telefonen bør ha gangsyn nok til å møte personen som om det kan ha skjedd noe, og ikke avvise på autopilot fordi hun ikke er ruset nok.


Øh, nei. Og denne tråden illustrerer veldig godt hvorfor.


Nei, det som skjer her er at TS prøver å få "fakta på bordet" ved å faktisk teste, men møter en rungende likegyldighet og bagatellisering på alle kanter. Hvordan mener du man skal få "fakta på bordet" i denne saken?
Vis hele sitatet...
RINGE POLITIET og bli henvist til legevakten for sikring av bevis!

Noen burde helt klart ha sikret eventuelle bevis her, men når man ikke ringer til den etaten som faktisk jobber med nettopp kriminalitet så har man seg selv å takke når man sitter igjen uten et fnugg av bevis og har brukt halve natten på å cherry picke innlegg som støtter sitt eget syn..

Etter et lite google søk så finner jeg ingen steder hvor det blir anbefalt å gå til et voldtektsmottak etter forsøk på neddoping, der blir man anbefalt å gå til lege og/eller politi, kun hvis det misstenkes en faktisk voldtekt (noe ts sier de ikke gjør) skal voldtektsmottaket kontaktes.

At du mener at det ikke er logisk av et familiemedlem å kontakte politiet i en slik sak synes jeg er rart. Det ville vært det absolutt første jeg gjorde. I bestefall kunne fyren blitt pågrepet med det påståtte dopet på seg.

Og desto mer TS skriver så synes jeg det henger mindre og mindre sammen.

Nå spekulerer jeg vilt her, men er det kan jo tenkes at politiet ikke er kontaktet pga inntaket av hasj?