View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg siterer TS: "Er ikke mistanke om voldtekt nei, venninna drakk lite av denne drikken, og brukte kvelden på å passe på søstera mi. Denne karen spurte også jentene rett ut om trekant, adressa dems osv."
Vis hele sitatet...
Og jeg siterer meg selv: Sier ikke at det er tilfelle her, men man skal få hjelp på voldtektsmottaket. Det er nok ganske vanlig å ikke ane om det i det tatt har skjedd noe når du mistenker at du ble dopet ned for mindre enn 8-12 timer siden, og det urimelig forvente at du skal gjøre greie for hendelsesforløpet på en ryddig måte over telefon. At de ikke kan hjelpe deg med mindre du er så ruset at du ikke kan stå på beina er helt fullstendig bak mål uprofesjonelt og insensitivt, og sier dessverre alt om hvordan man kan regne med å bli møtt når man prøver å snakke med noen om et overgrep. Hun ble ikke henvist til rett instans engang. Skulle tro det ikke var første gang det kom noen med mistanke om neddoping innom.

Og dere som tror dette ikke skjer eller er vanskelig å komme unna med må ha bodd under en stein ganske lenge.