View Single Post
Herre jesus så heftig dere drar dette ut av proporsjoner da!
Fuckings ro ned tre-fire hakk.

Oh noes, søstera mi ble påspandert drikke av en dude!
Oh noes, det var bacardi oppi!
Oh noes, søstera mi er overstadig beruset så jeg tror automatisk det aller verste og drar konklusjonen om at det MÅ være GHB fordi søstera mi ikke er i stand til å drikke og røyke hasj med måte!
Oh noes, uten at jeg har prøvd GHB før og kjenner til effektene så drar jeg automatisk den konklusjonen fordi kombinasjonen hasj+alkohol aldri har gjort noen "veldig sløv og slapp" før!
Oh noes, la meg bare snakke til denne karen, som prøvde å være hyggelig på fest og spandere drikke på to søte jenter, med alle de schwære boysa mine!

Søsteren din har det fint, slapp av.
Kan godt være det var GHB oppi, men tviler egentlig ganske sterkt på det. GHB er noe man drikker rent, for å holde kontroll på dosene. Å blande ut i drikke for å gi til intetanende jenter, joda kan sikkert skje det, men det er en jævlig teit måte rape noen på; på fest, med andre folk rundt, i en fremmed leilighet.
Altså, lykke til med å bære med deg en korka over jente fra sofaen til et soverom(eller hjem) uten at noen reagerer på det i en festlig setting.

Okei, denne duden har kanskje ikke manerer og vet ikke hvordan man sjekker jenter, men kan det kanskje tenkes at verden ikke er helt gal og alle er fryktelige predators? Kan det tenkes at denne karen så to jenter uten drikke og ville score noen points ved å ofre dem sin egen?
Det finnes kjipe personer der ute, men ta å roan litt før du setter verden i brann. Ring rustelefonen og spør om råd om du tror hun har fått i seg noe.
Sist endret av moret; 1. august 2020 kl. 14:11.