View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril Galenika? Rett meg om jeg tar feil, men visste ikke at rivotril kom på disse brettene. Det er xanax som kommer i brett fra Serbia. Rivotril kommer på glass og selges i glass eller løspose.

Uansett, rivotril og piller gir ikke rus på den måten man forventer rus. Man blir bare loka uten å registrere det selv. Jeg er ganske sikker på at folk rundt deg oppfatter deg rar og rusa, og du kan gjøre en test ved å ta opp deg selv i en samtale på bånd og høre på det i morra og du vil høre den nasale narkisstemmen. Det er derfor særlig rivotril er så skummelt fordi man merker ikke selv at man er rusa før dagen etter når man ser fucka beskjeder, har en bøffa skinkestek fra nærbutikken i kjøleskapet og ikke husker hva faen man drev med. Tar man to øl starter det virkelig å svinge og shwonge og du kan fort ende opp som den som blir rana på byn, dvs legger fra deg lommeboka eller gir den til noen andre fordi du skal krangle med dørvakta som hiver deg ut fordi alle merker du er rusa utenom deg selv.

Xanax er angst dempende og gjør deg ikke like på lokern som rivotril.